اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مادری که دستور تجاوز به دخترانش را صادر می کرد!



رازی که بعد از 40 سال در انگلیس فاش شد؛

مادری که دستور تجاوز به دخترانش را صادر می کرد!

این زن اجازه می داد دوست پسرش در مقابل چشمانش به دخترانش تجاوز کند تنها به این بهانه که می خواهد در مورد مسائل جنسی به اطلاعاتی دست یابد!

 

  دستور تجاوز,تجاوز به دختر,دوست پسر,دورت پسر زن,اخبار,اخبار حوادث

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز به نقل از روزنامه دیلی میل؛ یک مادر انگلیسی که دخترانش را وادار می کرد در مقابل چشمانش با دوست پسر سابق خود به عمل جنسی تن بدهند، بازداشت شد.

 

این راز زمانی در سال 2010 آشکار می شود و پلیس در جریان آن قرار می گیرد که دختران در می یابند مردی که روزگاری دوست پسر مادرشان بوده و به آنها تجاوز می کرده، از دنیا رفته و دیگر نمی تواند آنها را آزار دهد.  این مادر جنایتکار که هم اکنون 65 ساله است به جرم خود اعتراف کرده است، دادگاه نیز به همین دلیل او را به ده سال زندان محکوم کرده است. این اتفاق، هفت بار و بین سال‌های 1970 تا 1980 اتفاق افتاده بوده است و قربانیان هر سه زیر 16 سال سن داشته اند.

دادگاه، در حکم خود، جرم این مادر را سنگین‌تر از فرد متجاوز دانسته است./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
اوباما دستور توقف موقت تحریمهای ایران را صادر کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مادری که قربانی تجاوز بود، دخترانش را خفه کرد/ اجساد یکی از نوزادان داخل سطل زباله پیدا شد



"رابرت سیمز" 63 ساله و پسرش راندال 27 ساله در تصادفی در روز شنبه حوالی جکسون می سی سی پی جان خود را از دست دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای "رابرت سیمز"63  ساله و پسرش راندال 27 ساله در تصادفی در روز شنبه حوالی جکسون می سی سی پی جان خود را از دست دادند

این دو قربانی که در تعطیلات اخر هفته در ادواردزویل بسر میبردند هنگام رانندگی در منطقه جکسون،خودرو جیپ انها  پس ازبرخورد با خودرو ولوو واژگون و  از مسیر خارج  سپس از روی پل سقوط کرد.

 

اخبار,اخبارحوادث  , قتل


راننده خودرو ولوو، خانم ام سی یولاندا 47 ساله ،بعد از فرار کردن از محل حادثه ، وقتی توسط پلیس دستگیر شد مشخص شد که او در هنگام تصادف مست بوده است.

خانم پائولو سیمز( قربانیان حادثه رانندگی) 53 ساله که به جرم قتل دختر هایش در زندان به سر میبرد با از دست دادن تنها فرزندش، راندال و همسر سابقش، حالا با غمی افزون زندگی را در زندانی ادامه خواهد داد .

گفتنی است، این مادر قاتل(پائولو ) حدود سه دهه پیش،ابتدا ادعا کرد که هر دو دخترش لورالی و هیلتر، توسط بچه دزدی مسلحه  با ماسک بر روی صورتش از خانه شان در بریگتون لینوز ربوده شدند.

اما وقتی جسد لورالی سیمز 15 روزه،در 17 ژوئن 1986 در جنگل پشت خانه پیدا شد وجسد هیلترسیمز کوچک ،چند روز بعد از گزارش گم شدنش در 29 اپریل 1989در یک سطل اشغال واقع در وست التن پیدا شد،پلیس با مشکوک شدن به پا ئولو او را دستگیر کرد و در دادگاهی که بر علیه  او دایر بود به حبس محکوم شد.

آقای رابرت سیمز پس از مجرم شدن همسرش او را طلاق داد و ازفرزند پسرشان ( راندال )که 2 سال قبل از متهم شدن مادرش به قتل در سال 1998 بدنیا امده بود نگهداری کرد.

اخبار,اخبارحوادث  , قتل


یک سال بعد، پائولوی زندانی  در طی یک مصاحبه با مولف کتاب برای شرح زندگی غم انگیزش ،اعتراف کرد که او دختر های 15 روزه و 6 هفته ی خود را در آب خفه کرده است.

در تحقیقات روان شناسان مشخص شد که پائولو درنتیجه تاریخچه ایی از سو استفاده جنسی و همچنین افسردگی پس از زایمان مبادرت به دختر کشی  کرده است ،چرا که فزرند پسر را ترجیح میداد.او هم اکنون که 56 ساله است و در زندان لوگان سنتر در لین کوئین بسر برده است.


اخبار   حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران