اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای یک چمدان 80 میلیونی


آمار تماشگران نمایش های روی صحنه در تالارهای سنگلج ، هنر و مجموعه تئاتر شهر، می تواند تصویری ساده و صریح از انتخاب و سلیقه مخاطبان تئاتر در هفته گذشته ارائه دهد.

بانی فیلم: آمار تماشگران نمایش های روی صحنه در تالارهای سنگلج ، هنر و مجموعه تئاتر شهر، می تواند تصویری ساده و صریح از انتخاب و سلیقه مخاطبان تئاتر در هفته گذشته ارائه دهد.

ماجرای یک چمدان 80 میلیونی

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سالن های چهارسو ، سایه ، اصلی و پلاتو اجرا در مجموعه تئاتر شهر با روی صحنه داشتن ۵ نمایش ، سنگلج با دو تئاتر متفاوت که آثاری از بهرام بیضایی را به نمایش گذاشته اند و تالار هنر با اجرای دو نمایش برای کودکان و نوجوانان روزهای پرکاری را سپری می کنند.

در مجموعه تئاتر شهر نمایش «چمدان» به کارگردانی فرهاد آئیش که تا ۲۹ بهمن ۹ اجرای خود را پشت سر گذاشته ، ۲۹۳۸ تماشاگر داشته است. برای این نمایش که در تالار اصلی با گنجایش ۵۷۹ صندلی روی صحنه است تا ۲۹ بهمن ۱۹۱۹ بلیت تمام بها ، ۴۰۵ بلیت نیم بها ، ۲۶۱ بلیت تخفیف دار و ۳۵۳ بلیت مهمان ارائه شده و جمع فروش آن در مدت یاد شده ۷۹۸ میلیون و ۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «دیوان غربی شرقی» به کارگردانی محسن حسینی که در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است در ۱۴اجرا برای ۱۰۶۳ تماشاگر اجرا شده است .با ۳۸۷ بلیت تمام بها ، ۸ بلیت نیم بها، ۶۶۸ بلیت مهمان آمار فروش این نمایش به ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعلام شده است. گنجایش این تالار ۱۲۲ صندلی است.

نمایش «کوپن» به کارگردانی جواد روشن نیز در سالن سایه با ظرفیت ۶۰ تماشاگر طی ۱۳ اجرایی که تا ۳۰ بهمن پشت سر گذاشته ۴۹۷ تماشاگر داشته است. برای این نمایش ۲۹۱ بلیت تمام بها ، ۲۲ بلیت نیم بها ، ۲۴ بلیت تخفیف دارو ۱۶۰ بلیت مهمان ارائه شده است. مبلغ فروش این نمایش تا ۳۰ بهمن ۴۸ میلیون و ۱۸۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «گنجفه» به کارگردانی نوشین تبریزی که ۱۲ اجرای خود را پشت سر گذاشته در سالن سایه ۲۶۲ تماشاگر داشت که از این میان ۹۷ بلیت تمام بها ، ۹ بلیت نیم بها ، ۵ بلیت تخفیف دار و ۱۵۱ بلیت مهمان ارائه شده است. فروش این نمایش تا ۳۰ بهمن ۱۵میلیون و ۸۲۵ هزار ریال اعلام شده است.

در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر نیز نمایش «همتون منو می شناسین» به کارگردانی سامان ارسطو ۹ اجرای خود را تا پایان بهمن پشت سر گذاشته است. این سالن با ظرفیت ۲۶ نفر شاهد حضور ۲۴۶ تماشاگر برای این نمایش بوده است. تعداد بلیت های این نمایش ۱۶۸ بلیت تمام بها ، ۲۱ بلیت نیم بها ، ۵۷ بلیت مهمان اعلام شده و مبلغ ۲۱ ملیون و ۴۲۰ هزار ریال فروش داشته است.

 سنگلج و نمایشنامه های بیضایی

تماشاخانه سنگلج که در سال ۹۴ با اجرای آثار متفاوتی به نام و قلم بیضایی رویکرد علمی ، اسطوره ای در تئاتر ایرانی را در برنامه ریزی های مدیریت جدید خود به نمایش گذاشته است در هفته گذشته نمایش «مرگ یزدگرد» و «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به قلم بهرام بیضایی را به دوستداران این استاد ارائه کرد.

نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم» به کارگردانی افشین زمانی که در ساعت ۱۸ روی صحنه می رود از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ۳۲۱ تماشاگر داشت که از آن میان ۲۴۸ بلیت تمام بها ، ۱۴ بلیت نیم بها و ۵۹ بلیت مهمان برای این نمایش ارائه شده است. مبلغ فروش این نمایش در هفته گذشته ۳۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بوده است.

نمایش «مرگ یزدگرد» به کارگردانی سهیل بابائی که در ساعت ۲۰ تماشاخانه سنگلج اجرا می شود نیز در محدوده زمانی ۲۵ تا ۳۰ بهمن ۱۱۸ تماشاگر داشته است. ۶۱ بلیت تمام بها ، ۲۰ بلیت تخفیف دار و ۳۷ بلیت مهمان برای این نمایش ارائه شده و مبلغ فروش آن ۱۶ ملیون و ۳۳۲ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام شده است.

 تالار هنر و دو نمایش برای کودکان

تالار هنر که به اجرای نمایش های ویژه گروه سنی کودک و نوجوان اختصاص دارد ، دو نمایش «یک سیب برای دو نفر» و «گیسوانی برای پرواز» را روی صحنه دارد.

نمایش «یک سیب برای دو نفر» به کارگردانی حمید ملا حسینی در هفته گذشته ۱۹۶ تماشاگر داشت و ۹۹ بلیت تمام بها ، ۳۲ بلیت نیم بها و ۶۵ بلیت مهمان برای آن ارائه شده است. فروش گیشه آن ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «گیسوانی برای پرواز» به کارگردانی روشنک کریمی نیز در همین زمان ۳۵۴ تماشاگر داشت. با ۱۹۴ بلیت تمام بها ، ۸۳ بلیت نیم بها و ۷۷ بلیت مهمان ۲۷ میلیون ۸۰۲ هزار ریال فروش داشت.


ویدیو مرتبط :
وام 80 میلیونی مسکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان 800 میلیونی که 80 میلیون هم نمی ارزد!



 

 

 

 

وحید طالب لو , لیگ برتر , استقلال

 

 

 

در فصلی که همه دروازه بان ها افت محسوسی داشته اند، وحید طالب لو هم از این قاعده مستثنی نبوده و نمایش ضعیفی در دروازه شاهین بوشهر دارد.

وحید طالب لو در اوایل لیگ برتر این فصل نمایش بسیار خوبی را درون چارچوب شاهین داشت. او بارها و بارها در بازی های مختلف مانع از فروپاشی دروازه تیم بندری شد اما در هفته های اخیر که اغلب دروازه بانان مطرح لیگ با اشتباهات خود باعث فروپاشی دروازه هایشان شده اند، وحید هم رویه ای مشابه دارد.

او که گفته می شود با قراردادی 800 میلیونی راهی شاهین شده تا جایی کار را پیش برد که پس از گل دوم شهرداری تبریز مقابل شاهین، یکی از مدیران باشگاه که در جایگاه حضور داشت با دندان قروچه گفت: «حیف 80 میلیون.»

این گلر بعد از بازی شاهین و استقلال افت فاحشی کرد و حالا اگر از خوش هم بپرسی شاید دیگر داعیه تیم ملی نداشته باشد!

ضربه سر مهاجم شهرداری در حالی نواخته شد که هیچکس منتظر گل شدن توپ نبود. طالب لو ولی به جای دفع آن برای گرفتنش رفت و توپ درون دروازه غلتید.

شاید با این همه مصیبت دروازه بانی فصل آینده قانون ممنوعیت حضور گلرهای خارجی برچیده شود.