اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای یکی از برده‌ های جنسی قذافی


شرح اتفاقات رخ داده برای یکی از زنانی که برده جنسی معمر قذافی بوده‌ ابعاد جدیدی را درباره سبک زندگی ترسناک و عجیب دیکتاتور سابق لیبی بر ملا ساخته است.

خبرگزاری ایسنا: شرح اتفاقات رخ داده برای یکی از زنانی که برده جنسی معمر قذافی بوده‌ ابعاد جدیدی را درباره سبک زندگی ترسناک و عجیب دیکتاتور سابق لیبی بر ملا ساخته است.

 یکی از این برده‌های جنسی "ثریا" نام دارد. وی در ماه آوریل 2004 هنگامی که تنها 15 سال داشت از سوی قذافی انتخاب شد تا یکی از بردگان جنسی حرمسرای وی باشد.

یک روزنامه‌نگار فرانسوی به نام آنیک کوجیان، کتابی به نام "حرمسرای قذافی: داستان زنی جوان و سوء استفاده از قدرت در لیبی" نوشته که قرار است ماه سپتامبر سال جاری به انتشار درآید.

این روزنامه‌نگار فرانسوی با ثریا که سال‌ها برده جنسی معمر قذافی بوده مصاحبه کرده است.

ثریا تنها 15 سال داشت که قذافی وی را در مدرسه‌اش ملاقات کرده و به عنوان برده جنسی انتخاب می‌کند. در آن زمان ثریا به عنوان دختری که قرار بود دسته گلی را به قذافی تقدیم کند انتخاب شده بود.

وی اظهار داشت: شما نمی‌توانستید هیجان من را تصور کنید. من از نزدیک قذافی را می‌دیدم. صورت او از زمانی که من به دنیا آمده بودم برایم آشنا بود.

زمانی که اولین بار قذافی ثریا را می‌بیند تنها با دست به سر وی می‌کشد اما این کار چندان بی‌معنی نبود. این نشانه‌ای بود مبنی بر اینکه این دختر 15 ساله به عنوان برده جنسی قذافی انتخاب شده است. روز بعد سه تن از اعضای گارد زنان قذافی به خانه مادر ثریا می‌آیند و می‌گویند قذافی می‌خواهد دختر شما را ببیند. مادر وی با این درخواست با اکراه موافقت می‌کند چرا که می‌دانست چاره دیگری ندارد. پس از آن وی سوار بر خودرو شده و به چادری که قذافی در آن حضور داشت برده می‌شود.

پس از آن ثریا تا زمان نابودی معمر قذافی به عنوان برده جنسی به اسارت در می‌آید.


ویدیو مرتبط :
فروشگاه برده های جنسی در اسرائیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویکی لیکس/ماجرای دعوت قذافی از احمدی نژاد و لغو سفر حسنی مبارک در دقیقه 90



 

 

ویکی لیکس/ماجرای دعوت قذافی از احمدی نژاد و لغو سفر حسنی مبارک در دقیقه 90

 

در یکی از اسناد ویکی لیکس به ماجرای دعوت قذافی از احمدی نژاد برای حضور در نشست اتحادیه افریقا اشاره شده است. این سند در 10 فوریه 2010 تنظیم شده است.

در این سند ویکی لیکس آمده است: معمر قذافی گفتگوی محرمانه ای با حسنی مبارک رئیس جمهور مصر در روز سوم فوریه در سرت داشت و این دو در مورد ریاست آتی لیبی بر اتحادیه عرب و اختلافات ادامه دار در مورد شرایط لازم برای ورود مصریان به لیبی بحث کردند.

سفیر مصر گفت: این سفر سه ساعته مبارک به دو کشور کمک می کند که با هم قبل از نشست 28 مارچ اتحادیه عرب هماهنگی داشته باشند.

مبارک قصد داشت که به قذافی توصیه کند که لیبی نیاز دارد که به سعودی ها اطمینان دهد که این نشست در لیبی به عنوان تریبونی برای براشفتن خانواده سلطنتی نباشد بلکه باید در جهت اشتی بین دو رهبر باشد.

سفیر مصر انتظار داشت که مسائل مربوط به روابط ایران و اعراب و مسئله ی فلسطین در نشست مطرح شود و او متذکر شد که که لیبی اخیرا ارتباطی در دو مورد برقرار کرده است.

سفیر مصر به سفیر {آمریکا} گفت که سودان و مسائل مربوط به عدم گسترش سلاح هسته ای  در امریکا و همچنین پیشنهادات احتمالی قذافی برای ایجاد جایگاه سیاسی و نظامی سطح بالا در اتحادیه عرب همراه با ناتو و اتحادیه اروپا در نشست مطرح خواهد شد.

وی گفت: اعراب سورپرایزهایی مثل  مدیریت لیبی بر نشست جولای سال 2009 اتحادیه افریقا در سرت را تحمل نمی کنند که در آن شایعه دعوت قذافی از محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران باعث شد که حسنی مبارک در دقیقه 90  حضورش در این اجلاس را لغو کند.

(توجه: البته در حالی که دیپلمات های ایران در لیبی پیش از حضور احمدی نژاد در نشست آمده بودند، سفر او در روزی که قرار بود به لیبی برسد لغو شد)

وی گفت: اگر احمدی نژاد حضور یابد، چندین نفر از روسای دولت ها مثل دولت مصر نشست را بایکوت می کنند.

او انتظار داشت که متکی وزیر خارجه ایران که در روز 14 ژانویه به طرابلس رفته بود در نشست به عنوان نماینده ایران و ناظر شرکت کند.

در این سند آمده است: ارتباط با ایران توسط لیبی در راستای برنامه جدید قذافی مبنی بر عمل به عنوان یک پل بین ایران و جهان عرب است.../تحلیل:انتخاب