اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای پرتاب سنگ ترازو به سمت بیضایی!


به تازگی برگـی از خـاطـرات بـه روایـتِ سـوسـن تـسـلـیـمـی در محیط مجازی و در صفحه علاقه مندان بهرام بیضایی منتشر شده که در نوع خود قابل توجه است.

شبکه ایران: به تازگی برگـی از خـاطـرات بـه روایـتِ سـوسـن تـسـلـیـمـی در محیط مجازی و در صفحه علاقه مندان بهرام بیضایی منتشر شده که در نوع خود قابل توجه است.

راساس  اطلاعات منتشر شده در  «پارس توریسم» سوسن تسلیمی دراین باره گفته است :«...یک بار هنگام فیلمبرداری فیلمِ « باشو غریبه ی کوچک » یکی از محلی ها در صحنه ی بازار لج کرده بود و مغازه اش را نمی بست .



تسلیمی می افزاید :هر چه می گفتیم امروز تعطیل است ، فقط چند دقیقه مغازه ات را ببند یا لااقل داخلِ مغازه ات بشین، قبول نمی کرد که هیچ ، بعد هم یک سنگ بزرگ ده کیلوییِ ترازویش را پرت کرد طرف بهرام ! که اگر جا خالی نمی داد ، می توانست فاجعه به بار آورد ...

او همچنین نوشت :خلاصه از جایش تکان نخورد و در فیلم هم هست ! اما بقیه ی روستائیان که در فیلم بازی کردند رابطه ی خیلی خوبی با بیضائی داشتند . زمانی که بیضائی   می آمد می گفتند آقایِ مهندس آمد!»

فیلم سینمایی باشو غریبه کوچک یکی از آثار برجسته بهرام بیضایی کارگران مطرح سینما است که در دهه 1360 تهیه شد  و به یکی از بهترین فیلمهای زمان خود تبدیل شد.     این فیلم داستنان زندگی کودکی سیه چرده از جنوب کشور است که به صورت اتفاقی و با پنهان شدن در پشت یک کامیون به شمال کشور می آید و زندگی جدیدی را در میان یک خانواده شمالی آ غاز می کند و به عضو جدید این خانواده روستایی که مردشان در جبهه است تبدیل می شود . 


ویدیو مرتبط :
پرتاب سنگ توسط پیشکسوت پرسپولیس به سمت تماشاگران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پرتاب بشقاب نماینده به سمت استاندار



 

روزنامه مردمسالاری نوشت:

در حاشیه ورود آیت الله لاریجانی به کهگیلویه و بویراحمد درگیری فیزیکی بین نماینده مردم گچساران در مجلس و استاندار بوجود آمد .

به گزارش آتی، قبل از ورود آیت الله لاریجانی به استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه یاسوج منتظر ورود رئیس قوه قضائیه بودند که قوام نوذری استاندار خطاب به حسینی نماینده گچساران گفت: چرا در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان دروغ گفتید؟

این گفته موجب عکس العمل شدید نماینده گچساران و پرت کردن بشقابی به سمت استاندار شد و طرفین در حال مشاجره بودند که هواپیمای حامل آیت الله لاریجانی به زمین نشست و بحث خاتمه یافت. پیش از این حسینی در اعتراض شدید بر ناامن بودن فضای مدیریتی با تودیع مدیر کل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان مخالفت کرده و گفته بود:از این به بعد اجازه بی حرمتی به مدیران استان را به کسی نخواهد داد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک گفت.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و السملین کریمی معاون قضایی رئیس قوه قضائیه و برخی دیگر از مقامات این قوه برای بررسی مشکلات قضایی مردم به این استان سفر کرده اند..../تحلیل:تابناک