اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای پدری که بخاطر فقر به 2 کودکش شلیک و سپس خودکشی کرد + تصاویر



یک پدر اهل " بالتیمور " دو فرزند خود را با شلیک گلوله کشت و سپس دست به خود کشی زد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ،آقای " جولین رواری " 47 ساله و 2 پسرش " جی آر " 12 ساله و " ایان " 10 ساله در اتاق خواب آپارتمان واقع در " پری هال " در نیمه شب مرده پیدا شدند.

خانم " شانتال وین " نامزد آقای " جولین " وقتی صدای تیراندازی را در خانه او را شنید خود را به داخل رساند و آنها را که غرق خون بودند در اتاق واقع در طبقه بالای خانه پیدا و با پلیس تماس گرفت .

اخبار,اخبار حوادث ,خودکشی


براساس گزارشات خانم " شانتال " این پدر  که برای دخل و خرج خانه اش به دنبال شغل تمام وقت بود تا بتواند از پس مخارج بچه هایش برآید و به دنبال یک افسردگی شدید کنترل خود را از دست داده و ناامیدانه تصمیم به پایان دادن به زندگی خود و فرزندانش گرفت.

او در ادامه گفت : " جولین " به مدت 11 ماه بود که در یک پارکینگ واقع در " بالتیمور " کار می کرد و وقتی شغل خود را از دست داد تمام وقت خود را به پر کردن رزومه و فرم های استخدام در اینترنت و خواهش برای کار تمام وقت می گذراند.

اخبار,اخبار حوادث ,خودکشی


او همجنین توصیف می کند که چه طور دو فرزند قربانی شده بچه های آرام و خوبی بودند و در مدرسه شاگرد زرنگ و همچنین پدر آنها مربی تمرین فوتبالشان بود .

پلیس در گزارش خود گفت: وقتی به محل حادثه رسیدند هر سه جنازه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و "جولین " و پسر بزرگش درمحل مرگشان تأید شد و پسر کوچکتر که نیمه جان بود به بیمارستان کودکان فرستاده شد که چندی بعد مرگ او نیز اعلام شد .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
وقتی پدری با کودکش مشغول بازی می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگری که بخاطر رابطه نامشروع خودکشی کرد! + تصاویر



این بازیگر مکزیکی الاصل هالیوود 13 دسامبر سال 1908 در مکزیک متولد شد، او اولین بار در سن 19 سالگی با بازی در فیلم «گائوچو» ساخته «داگلاس فیربانکز»، وارد عرصه سینما شد.

 

خودکشی بازیگر,خودکشی بازیگر مکزیکی

 

پدر ولز یک نظامی بود و به شدت با ورود او به هالیوود مخالف بود، به همین دلیل او همواره از برای بازی در فیلم‌هایش، نام خانوادگی مادرش استفاده می‌کرد. یک سال بعد وی از سوی موسسه «ومپاس بیبی استار» (WAMPAS BABAY STAR) به عنوان یکی از 13 بازیگر زن جوان برگزیده سال انتخاب شد.

 

این کمپانی بازیگران جوان و زیبا را هرساله مورد تقدیر قرار می‌داد که یکی از علل پیشرفت بازیگران در آینده به شمار می‌آمد. این کمپانی در سال 1934 به دلیل انتقادهای فراوانی که بدان می‌شد منحل شد.

 

«ولز»، از آن پس به سرعت پله‌های شهرت را پیمود، ولی علی‌رغم زندگی حرفه‌ای موفقی که داشت، در زندگی شخصی‌اش چندان موفق نبود، آنچنان که تنها طی مدت زمانی کوتاه چندین ازدواج ناموفق داشت.

 

خودکشی بازیگر,خودکشی بازیگر مکزیکی

 

او در سن 36 سالگی در اواسط دهه 40 با بازیگری جوان به نام «هارالد مارش»، رابطه غیراخلاقی برقرار کرد ولی کمی بعد او که تمایلات مذهبی کاتولیکی داشت، شرمگین از روابط غیراخلاقی خود و فرزند نامشروعش، دست به خودکشی زد و این نامه را از خود به جا گذاشت: خطاب به هارالد، خداوند من و تو را ببخشد ولی من ترجیح می‌دهم که پیش از آنکه فرزندم را با شرمندگی به دنیا آورم و یا به زندگی او پایان دهم، خودم را بکشم!/جام نیوز