اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای نجات معجزه آسای یک موتورسوار


موتورسوار حدود 35 ساله به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و با دیواره های بتنی این جاده بشدت برخورد و پس از آن به دره عمیق 100 متری سقوط کرد.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط راکب موتورسیکلت به دره 100 متری در جاده امامزاده داود (ع) خبر داد.
 
«سید جلال ملکی» افزود: ساعت 22:53 دقیقه شب گذشته این حادثه به سامانه 125 اعلام و آتش نشانان یک ایستگاه به محل حادثه در جاده امامزاده داود(ع) اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: موتورسوار حدود 35 ساله به علت نامعلومی از مسیر منحرف شده و با دیواره های بتنی این جاده بشدت برخورد و پس از آن به دره عمیق 100 متری سقوط کرد.
 
ملکی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی تهران با تجهیزات لازم، جست وجو برای نجات این فرد را آغاز کردند که پس از سه ساعت تلاش توانستند راکب موتورسیکلت را به جاده منتقل کنند.
 
وی با اشاره به اینکه این فرد زنده به مکان امن منتقل شده است، گفت: این موتورسوار بر اثر این حادثه دچار صدمات و شکستگی هایی در نقاط مختلف بدن شده است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، افزود: فرد مصدوم برای ارایه خدمات درمانی اولیه و انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانش شده است.


ویدیو مرتبط :
نجات معجزه آسای موتورسوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط از آبشار نیاگارا



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نجات معجزه‌آسای مرد پس از سقوط از آبشار نیاگارا

مرد آمریكایی پس از سقوط از آبشار «نیاگارا» به طور معجزه‌آسایی نجات یافت.

ایسنا:  پلییس پارك آبشار «نیاگارا» گفت: شاهدان مشاهده كرده بودند كه مردی بدون استفاده از تجهیزات ایمنی خود را به داخل آبشار پرت كرد. به اعتقاد آنان این مرد قصد خودكشی داشت.

نیروهای امداد به محض دریافت خبر سقوط این مرد عملیات كمك‌رسانی را آغاز كرده و توانستند مصدوم را كه تنها دچار جراحت‌های جزئی شده بود، در یكی از حوضچه‌های رودخانه نیاگارا پیدا كنند و با استفاده از برانكارد او را بالا كشانند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، به گفته نیروهای امداد این مرد كه نامی از او منتشر نشده است، كاملا هوشیار بوده و می‌توانست صحبت كند.اما چند دنده او دچار شكستگی شده است./ایسنا