اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای مرگ دلخراش دو داماد در انفجار ترقه


با مرگ یکی از مجروحان حادثه انفجار ترقه در قهدریجان اصفهان، آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید.

همشهری آنلاین: با مرگ یکی از مجروحان حادثه انفجار ترقه در قهدریجان اصفهان، آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید.

این حادثه نیمه‌شب دوشنبه 27بهمن‌ماه در بخش قهدریجان شهرستان فلاورجان رخ داد و 5كشته و مصدوم برجای گذاشت. بررسی‌ها نشان می‌داد قربانیان نخستین حادثه 2پسر 22ساله به نام‌های مسعود درویشی و امید جمالی هستند كه قرار بود به‌زودی رخت دامادی به تن كنند. هاجر راقبی، نامزد 18ساله مسعود درویشی، یكی از قربانیان حادثه انفجار ترقه در گفت و گو با همشهری می‌گوید: مسعود پسرخاله مادرم بود و سال91 به خواستگاری‌ام آمد.

از آن روز به بعد با رضایت خانواده‌ها نامزد شدیم و قرار بود اوایل سال94 مراسم عروسی‌مان را جشن بگیریم اما نشد. او ادامه می‌دهد: آخرین‌بار عصر یكشنبه با او تماس گرفتم و گفت قرار است به مراسم عروسی پسرهمسایه‌شان برود تا اینكه خبر رسید هنگام ساخت ترقه جانش را از دست داده است. دختر جوان می‌گوید: گویا وقتی مسعود در مراسم عروسی پسرهمسایه بود، 2نفر از دوستانش به نام‌های امید و مجید از او خواستند برای ساخت ترقه به خانه امید بروند.

امید 2هفته پیش نامزد كرده و قرار بود جمعه همین هفته (اول اسفند) مراسم عقدشان را جشن بگیرند. طبقه دوم خانه امید نیمه‌ساز بود. آن شب همگی به آنجا رفتند و حدود 25كیلو مواد محترقه همراهشان بود تا با آن ترقه بسازند. می‌خواستند این ترقه‌ها را در مراسم عروسی استفاده كنند كه یكدفعه این مواد منفجر شد. شدت این انفجار به حدی بود كه آوار بر طبقه اول ریخت طوری‌كه مادر و برادر امید در طبقه اول بر اثر این حادثه مصدوم شدند.

دخترجوان می‌گوید: مسعود و امید در دم جان باختند اما مجید و 2مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. دختر جوان با بغض می‌گوید: چهارشنبه سوری نزدیك است و واقعا از جوانان می‌خواهم كه دست به این كارهای خطرناك نزنند. در همین حال علیرضا شفیعی مسئول پایگاه‌های اورژانس شهرستان فلاورجان گفت: پس از حادثه امدادگران اورژانس شهرستان فلاورجان مصدومان را به بیمارستان منتقل كردند. وی افزود: با وجود تلاش پزشكان مجید هاشمی یكی از مصدومان حادثه نیز روزگذشته روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.


ویدیو مرتبط :
فیلم-مرگ دلخراش یک خانواده بر اثر انفجار مخز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ داماد با انفجار ترقه



انفجار ترقه داماد را به کام مرگ فرستاد.

در حادثه انفجار ترقه شب گذشته در قهدریجان اصفهان دو نفر در دم کشته و سه نفر راهی بیمارستان شدند.

مسئول پایگاه های اورژانس شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه یکی از افراد فوت شده دامادی بوده که برای شب عروسی خود ترقه درست می کرد گفت: حال یکی از مصدومین این حادثه نیز وخیم است.

شفیعی گفت: این حادثه ساعت 24 شب گذشته در یک منزل مسکونی شهر قهدریجان از توابع شهرستان فلاورجان اتفاق افتاد که در پی آن یک طبقه از این منزل مسکونی به طور کامل تخریب شد.

قرار بود مراسم جشن عروسی پایان این هفته برگزار شود

اخبار حوادث - واحد مرکزی خبر