اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای مرگ جوان ۲۷ ساله با ضربه کارد



اخبار حوادث - ماجرای مرگ جوان ۲۷ ساله با ضربه کارد

جوان ۲۷ ساله ای که بنا به ادعای نزدیکانش حالت طبیعی نداشت با وارد آمدن ضربه چاقو به قلبش جان سپرد.

به گزارش خراسان، ساعت ۳ بامداد یکشنبه، مأموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مشکوک جوانی قرار دادند که قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. در پی اعلام این خبر، تحقیقات قضایی توسط قاضی موحدی راد آغاز شد.

یکی از بستگان متوفی گفت: وقتی از منزل بیرون آمدم متوفی را داخل خودرو دیدم که خوابیده بود از او خواستم تا به منزل برود اما او گفت: من حالت طبیعی ندارم و نمی خواهم با همسرم روبه رو شوم. از او خواستم به منزل ما بیاید ولی او موافقت نکرد وقتی من در حال قفل کردن خودروام بودم ناگهان صدای جیغی را از داخل منزل شنیدم.

همسر متوفی نیز گفت: او وقتی وارد منزل شد حالت عادی نداشت ناگهان به طرف آشپزخانه رفت و با کارد به قلبش زد.

بنابراین گزارش، تحقیقات درباره چگونگی مرگ جوان ۲۷ ساله با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی موحدی راد همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای مرگ مغزی فائزه ی 12 ساله و اهدای عضو او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل جوان 26 ساله با 50 ضربه کارد توسط زوج سنگدل


زوج جوان که در جنایتی هولناک پسر جوانی را با 50 ضربه کارد به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بودند، در عملیات 24 ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتادند.

مهر: زوج جوان که در جنایتی هولناک پسر جوانی را با 50 ضربه کارد به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده بودند، در عملیات 24 ساعته کارآگاهان پلیس آگاهی به دام افتادند.

 هشتم فروردین امسال مردی در تماس با پلیس از کشف جسد سوخته مرد جوانی در حوالی شهر زاهدان خبر داد.

 دقایقی بعد تیمی از ماموران خود را به محل مورد نظر رسانده و با جسد نیمه سوخته مردی در یک خودروی پراید روبرو شدند.


بررسی ها نشان داد، مرد 26 ساله به نام حامد با ضربه های کارد از پا درآمده و عامل یا عاملان جنایت برای اینکه ردی از خود باقی نگذارند اقدام به آتش زدن خودرو کرده اند.

در ادامه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران تجسس برای کشف راز این جنایت را آغاز کردند.


کارآگاهان برای افشای راز این جنایت به بررسی ارتباطات مقتول پرداخته و دریافتند، حامد آخرین بار با یکی از دوستانش به نام ناصر قرار داشته است.

ناصر از مجرمان سابقه دار بود که به تازه گی از زندان آزاد شده بود. با کشف این سرنخ ناصر و همسرش دستگیر شده و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند.


متهمان در جریان بازجوئی ها منکر قتل شده و مدعی شدند مقتول به خانه آنها رفت و آمد داشته است اما روز حادثه پس از ترک خانه آنان به قتل رسیده است.

کارآگاهان به بازجوئی های خود از متهمان ادامه دادند تا اینکه ناصر لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی قبل با مقتول آشنا شده و از وضع مالی خوب او مطلع شدم.

حامد وضع مالی خوبی داشت و همیشه پول زیادی با خود حمل می کرد.یک روز با همسرم نقشه قتل او را طراحی کرده و تصمیم گرفتیم پول هایش را سرقت کنیم.

هشتم فروردین حامد به خانه ما آمد. وقتی مطمئن شدیم چند میلیون تومان پول همراه دارد تصمیم گرفتیم نقشه مان را اجرا کنیم.

 به بهانه گردش حامد را به حاشیه شهر برده و در داخل خودرویش او را غافلگیر کرده و با ضربه های کارد، پسر جوان را کشتیم. بعد هم برای از بین بردن آثار جرم خودرو را به آتش کشیده و از محل فرار کردیم.


سرهنگ محسن عطار – رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان – گفت: با اعتراف های ناصر همسرش نیز به نقش داشتن در این جنایت اقرار کرد و مدعی شد شوهرش نقشه این جنایت را طراحی کرد .

 پس از قتل پول های حامد را سرقت کرده و از محل فرار کردیم.


وی افزود: بر اساس گزارش پزشکی قانونی عاملان جنایت 50 ضربه کارد به قربانی خود وارد کرده بودند که متهمان پس از بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شدند.