اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای مردی که باردار شد



مردی ۲۹ ساله دو جنیستی در فلوریدا، که فکر می کرد تناسب اندام خود را از دست داده و نیاز به تمرینات بیشتر دارد فهمید که باردار است.

 

مردی ۲۹ ساله دو جنیستی در فلوریدا، که فکر می کرد تناسب اندام خود را از دست داده و نیاز به تمرینات بیشتر دارد فهمید که باردار است.

 

ماجرای مردی که باردار شد

 

کایدن کلمن که نزدیک به ده سال جنسیتی مذکر داشت، منتظر جراحی ماستکتومی برای تغییر جنسیت بود اما در همان حال متوجه شد که باردار است.

وی که اکنون با الیاس ازدواج کرده است در آن زمان هورمونهایی تستوسترون را برای ۵ سال تزریق می کرد اما پزشکان این تزریق ها را قبل از جراحی متوقف کردند .

پزشکان پس از تایید بارداری ۲۱ هفتگی او، به او گوشزد کردند که باید منتظر یک سورپرایز جدید باشد.

اکنون وی صاحب دختری ۲۲ ماهه به نام آزالیا است که زندگی بدون وی را غیرممکن می‌داند

 

اخبارگوناگون - افکارخبر/برترینها

 


ویدیو مرتبط :
ماجرای باردار شدن همسر اقای همساده-Mr.hamsadeTV2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای سوختن مردی درشعله های آتش یک خودرو



اخبار حوادث - ماجرای سوختن مردی درشعله های آتش یک خودرو

با سوختن مردی در شعله های آتش یک دستگاه پراید ۱۴۱، تحقیقات پلیس با صدور دستوراتی از سوی قاضی ویژه قتل عمد برای کشف راز مرگ مشکوک این مرد در مشهد آغاز شد.

به گزارش خراسان، اوایل بامداد روز گذشته، اهالی خیابان سرافرازان مشهد ناگهان شعله های آتشی را دیدند که از داخل یک خودرو پراید نوک مدادی پارک شده در حاشیه خیابان زبانه می کشد. در آن ساعت خلوت شب تعدادی از اهالی و رهگذران به سمت خودرو دویدند و در میان بهت و حیرت مرد جوانی را نیز پشت فرمان خودرو مشاهده کردند که در حال سوختن بود. شهروندان برای نجات راننده قصد داشتند درهای خودرو را باز کنند، اما درها قفل بود و امکان بازکردن آن وجود نداشت.

 

در حالی که شعله های آتش درون خودرو هر لحظه بیشتر می شد، یکی از شهروندان با آتش نشانی تماس گرفت و دیگران شیشه سمت راننده را شکستند تا او را نجات دهند اما با شکسته شدن شیشه، شعله های آتش به بیرون از خودرو زبانه کشید و دیگر کسی جرات نزدیک شدن به خودرو را نداشت.

 

چند دقیقه بعد خودروهای آتش نشانی آژیرکشان به محل حادثه رسیدند و امدادگران بلافاصله به اطفای حریق اقدام کردند، اما دیگر راننده خودرو به طور کامل سوخته بود.

 

این گزارش حاکی است: ماموران کلانتری نجفی نیز که در پی تماس شهروندان در محل وقوع حادثه حضور یافته بودند مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب تحقیقات شبانه قاضی سید جواد حسینی درباره ماجرای سوختن این مرد در شعله های آتش آغاز شد. بررسی ها نشان می داد حریق از داخل خودرو شروع شده است این درحالی بود که یک بطری نوشابه نیم سوخته که احتمال می رود به مواد سوختی آغشته باشد از داخل خودرو کشف شد.

در بازرسی از صندوق عقب خودرو که سالم مانده بود کیف کوچک مدرسه و تعدادی البسه کشف شد. ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که ترمز دستی خودرو کشیده شده بود.

 

بنابراین گزارش، با انتقال جسد سوخته به پزشکی قانونی کارشناسان آتش نشانی در بررسی های اولیه، علت این آتش سوزی را عمدی تشخیص دادند.

 

درحالی که تحقیقات قضایی تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، ماموران انتظامی با راهنمایی و نظارت قاضی ویژه قتل عمد، موفق شدند اولیای دم را شناسایی کنند، اما بررسی های کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره قتل یا خودکشی یا اتفاقی بودن حادثه همچنان ادامه دارد و مرگ مشکوک این مرد در پرده ای از ابهام قرار گرفته است.

اخبار حوادث - خراسان