اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای ماشین اهدایی هدایتی به کی‌روش


چند وقتی می شود که حسین هدایتی باز هم به صورت جدی تر اطراف فوتبال می چرخد و البته چاشنی تمام مصاحبه هایش هم کمک هایی است که مدعی است در حقو فوتبال انجام می دهد.



روزنامه گل: چند وقتی می شود که حسین هدایتی باز هم به صورت جدی تر اطراف فوتبال می چرخد و البته چاشنی تمام مصاحبه هایش هم کمک هایی است که مدعی است در حقو فوتبال انجام می دهد.

 او اول از ماجرای ماشینی می گوید که به کروش داد: «پس از آمدن کروش به ایران در تلویزیون مشاهده کردم که او با تاکسی رفت و آمد می کند. این در شرایطی بود که شأن مربی تیم ملی بیش از این است که با یک تاکسی جابجا شود. او با قراردادی چند میلیاردی به ایران آمده و بی تردید باید خودرویی در شأن این مربی و در شأن مردم ایران زیر پای او قرار داشته باشد.

در چنین شرایطی به مسوولان فدراسیون پیشنهاد کردم یک هیوندای قرمز رنگ را که در خانه داشتم به او هدیه دهم اما پس از یک سال و نیم آن را از فدراسیون پس گرفتم. البته دلیل پس گرفتن خودرو آنطور که عنوان می شود برگزار نشدن مجمع نبود و دلیل اصلی اش این بود که مشاهده کردم این خودرو متاسفانه در دست کروش نیست!»

او از خود کروش شنیده که ماشین را از زیر پایش درآوردند: «بنده این خبر را از زبان کروش شنیدم و او در حضور 40 نفر گفت «اعلام کردند آقای هدایتی یک خودرو به من هدیه داده است و گفتند آیا این خودرو را می پسندید و من هم جواب مثبت دادم اما پس از آنکه یک دور با خودرو زدم آن را از من گرفتند.» من زمانی این صحبت ها را از زبان کروش شنیدم تقاضا کردم تا فدراسیون خودروی اهدایی من به کروش را پس بدهد.»

او متهم است که به جای کمک به ملوان که زمانی مالک آن بوده سراغ سایر باشگاه ها رفته و به آنها پول می دهد: «این کار هواداران نیست و دوست ما که این کارها را کرده است هم می داند که دارد چه کار انجام می دهد! وقتی فردی به عنوان مالک 70 درصد یک باشگاه را در اختیار می گیرد و 2 میلیارد برای خرید آن پول می دهد، پس نمی تواند مشکلی برای اداره آن داشته باشد. من روزی که از باشگاه بروم، 70درصد سهام خریداری شده ملوان را به مسوولان شهر انزلی مجانی اهدا می کنم پس من جیبی ندوخته ام و این سهام به درد من نمی خورد که برخی اینگونه دنبال حاشیه سازی هستند.»


ویدیو مرتبط :
ماجرای خراب کردن یک ماشین توسط نمایندگی خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی



سریال ماتادور,ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی

ماجرای حضور کی‌روش در یک سریال ایرانی

کارگردان «ماتادور» معتقد است این سریال موجب می شود تا برنامه سازانی که در آینده قصد ورود به حوزه ساخت سریال های اکشن را در تلویزیون ایران دارند، با خیال راحت تری عمل کنند.

کارگردان «ماتادور» معتقد است این سریال موجب می شود تا برنامه سازانی که در آینده قصد ورود به حوزه ساخت سریال های اکشن را در تلویزیون ایران دارند، با خیال راحت تری عمل کنند.

فرهاد نجفی در گفتگو با «بانی فیلم» گفت: «برخی از دوستان معتقدند ریتم درونی قسمت های اول اندکی کند بوده، اما باید بگویم وقتی در پایان تصویربرداری و زمان تدوین خواسته می شود تا به سریال هشت قسمتی چهار قسمت افزوده شود، ناگزیر بخش هایی از اتفاقات به تاخیر می افتد و این ذهنیت را ایجاد می کند که ضرباهنگ کند شود، حال آنکه من در طراحی دکوپاژ و میزانسن و نحوه تصویربرداری تمام تلاشم را کرده ام که ریتم کار تند باشد.

 

حتی برخلاف میلم برای نزدیک شدن به سلیقه معمول مردم در جاهایی هم از ریتم دلخواهم گذشتم. با این حال از قسمت پنجم که چهارشنبه شب پخش شد، ریتم و روند معرفی کاراکترها و مناسبات آنان تندتر می شود».

به گفته این کارگردان، منتقدانی که درباره سریال نظر می دهند، باید از امکانات سازندگان و شرایط تولید مجموعه هم مطلع باشند و بدانند که امکانات ماتادور قطعا در حد سریال های خارجی چون «هشدار برای کبری ۱۱» یا «۲۴» نبوده و نباید این اثر را با آنها مقایسه کرد.

نجفی افزود: «بر همین مبنا اینکه گفته می شود من «ماتادور» را با «هشدار برای کبری ۱۱» مقایسه کرده ام، صحت ندارد و من هیچ گاه نمی توانم با توجه به شرایط سریال سازی در ایران، مجموعه خودمان را با یک سریال خارجی در قد و قواره آثاری که نام برده شد، قیاس کنم. ناگفته نماند ما و دوستان در تلویزیون و نیروی انتظامی نهایت تلاش خودمان را کردیم

 

که اثری جذاب را خلق کنیم تا مردمی که امکان دسترسی به آثار مشابه خارجی را دارند، ماتادور را نیز بپسندند. هر چند به هر حال ما هم محدودیت هایی داریم و باید اصلاحاتی که به فیلمنامه وارد می شود و تامین نظر سفارش دهنده و متولی کار که نیروی انتظامی است هم مدنظر می داشتیم».

نجفی درباره ماجرای حضور کوتاه کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی جلوی دوربین سریال «ماتادور»که تصویر آن چهارشنبه گذشته پخش شد، توضیح داد: «ما به طور اتفاقی در هتل پنج ستاره ای که لوکیشن سریال بود با کی روش مواجه شدیم و از او خواستیم تا در یک پلان افتخاری جلوی دوربین بیاید.

 

او هم از این پیشنهاد استقبال کرد و با اطلاع از اینکه ماتادور سریال اکشن و پلیسی تلویزیون ایران است، خواسته ما را پذیرفت تا به صورت افتخاری جلوی دوربین برود. ضمن اینکه ما قصد داشتیم با این تصویر نشان دهیم این هتل معروفی است که چهره های سرشناس در آن اقامت دارند تا در راستای قصه از آن بهره ببریم»./افکارنیوز