اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای فیلم جنجالی احمدی نژاد +فیلم


از صبح امروز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اخباری در خصوص مصاحبه یکی از خبرنگاران بی بی سی با رئیس جمهور دهن به دهن می گردید و در آن بیان می شد که رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی فارسی حرف زشتی را به زبان اورده است.

تابناک: از صبح امروز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اخباری در خصوص مصاحبه یکی از خبرنگاران بی بی سی با رئیس جمهور دهن به دهن می گردید و در آن بیان می شد که رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار بی بی سی فارسی حرف زشتی را به زبان اورده است.
خبرنگار بی بی سی هم حین بارگذاری این ویدئو در سایت یوتیوب توضیح داده که من درست متوجه نشدم که رئیس جمهور در خصوص سئوال وی می گوید «آخ..آخ..آخ» یا می گوید «... خوردید».

پس از انتشار این ویدئو موج حمله های ناجوانمردانه به رئیس جمهور شدت گرفت، ادبیات خاص احمدی نژاد در سال های اخیر هم باعث شد تا تصور شود که وی واقعا چنین عبارتی را به کار برده است.

با این حال ساعاتی پس از انتشار این فیلم فیلم دیگری از دوربینی نزدیک تر منتشر شد که درآن احمدی نژاد در پاسخ به این سوال خبرنگار در خصوص اینکه «در مجلس گفته اند که چرا 160 نفر را با خود برده اید؟» می گوید: «چند نفر؟... اوه اوه»


 


ویدیو مرتبط :
ماجرای بازدید احمدی نژاد از فیلم جهانگیر الماسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاخیر در نمایش یک فیلم سینمایی در لبنان به دلیل سفر احمدی نژاد



 

 

تاخیر در نمایش یک فیلم سینمایی در لبنان به دلیل سفر احمدی نژاد

با درخواست دستگاه های نظارتی لبنان از مدیریت جشنواره فیلم بیروت ، اکران یک فیلم سینمایی را به دلیل همزمانی باسفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران به این کشور، به تاخیر افتاد.

اکران یک فیلم سینمایی در لبنان به دلیل همزمانی با سفر احمدی نژاد، به تاخیر افتاد.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، با درخواست دستگاه های نظارتی لبنان از جشنواره فیلم بیروت ، اکران یک فیلم سینمایی به دلیل همزمانی با سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران به لبنان، به تاخیر افتاد.

فیلم " روزهای سبز" به کارگردانی حنا مخملباف قرار بود در روزهای آتی در جشنواره بین المللی فیلم بیروت اکران شود ولی به دلیل سفر همزمان احمدی نژاد به این کشور، نمایش آن به زمانی دیگر موکول شد.

براساس برنامه ریزی قبلی، قرار بود این فیلم در دو نوبت امروز یکشنبه و چهارشنبه آینده ، به نمایش درآید و این در حالی است که سفر دو روزه احمدی نژاد به بیروت هم از چهارشنبه آینده آغاز می شود.

"کولیت نوفل" مدیر جشنواره فیلم بیروت گفت: این فیلم منع نشده بلکه خواسته شده تا اکران آن به تاخیر بیفتد. ما به تماشاگران لبنانی و هواداران سینما وعده می دهیم که این فیلم را پس از پایان جشنواره در روز 13 اکتبر، به نمایش خواهیم گذاشت.

موضوع فیلم "روزهای سبز" تجمعات پس از انتخابات سال گذشته در ایران است. در این فیلم، داستان دختری با نام" آیه "روایت می شود که تصمیم می گیرد تا به خیابان های تهران برود و با آنها رودررو گفت و گو کند.

این فیلم پیش از این در بخش خارج از مسابقه دوره 66  جشنواره فیلم ونیز در سال 2009 به نمایش درآمد.

احمدی نژاد قرار است در روزهای 13 و 14 اکتبر جاری با سفر به لبنان، با مقامات ارشد این کشور دیدار و گفت وگو کند..../تحلیل:عصرایران