اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای عکس وزیر در کنار رئیس اصلاحات


وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار رئیس دولت اصلاحات در فضای مجازی، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست که در خلال آن حتی هیچ گفت‌وگویی بین طرفین انجام نشد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار رئیس دولت اصلاحات در فضای مجازی، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست که در خلال آن حتی هیچ گفت‌وگویی بین طرفین انجام نشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی در حاشیه نشست خبری صبح امروز (سه شنبه) با بیان اینکه هر ساله به لطف خدا توفیق داشتم که در جلسات متعددی از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که در ایام عاشورا و تاسوعا برگزار می‌شود شرکت کنم یادآورشد: امسال نیز در هیئت‌های زیادی از زاهدان و تهران توفیق شرکت پیدا کردم و در یکی از این برنامه‌ها حضور این جانب با حضور افرادی دیگر همزمان گردید که صرفا یک اتفاق بود.

وی ادامه داد: این مراسم ، مراسم عزاداری عمومی بود وبر خلاف تصورات بعضی از رسانه ها تنها یک جلسه عزاداری بود و نه میهمانان خاصی داشت و نه برنامه دیگری و نه گفت‌و گویی باافراد حاضر داشتم.

وی تاکید کرد: در این جلسه با من سلام و احوال پرسی کردند وبه حکم وجوب شرعی پاسخ دادم و پاسخی که داده شد پاسخی مختصر بود.


ویدیو مرتبط :
وزیر صمت: به رئیس جمهور گفتم من وزیر التماسم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود وزیر ارشاد به ماجرای جنجالی جشنواره کن(+عکس)



 اخبار فرهنگی -  ورود وزیر ارشاد به ماجرای جنجالی جشنواره کنعلی جنتی: لیلا حاتمی غافلگیر شد / سعی حاتمی بر پوشش متین بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:خانم حاتمی مجموعا سعیش بر این بود که نوع پوشش متینی داشته باشد و حضورش در کن منطبق با معیارهای ارزشی ما باشد. فکر می‌کنم در این قضیه ایشان غافلگیر شد، ولی به هر صورت این رفتار قابل قبول و دفاع نیست.

به گزارش انتخاب ؛ علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حرکت لیلا حاتمی بازیگر سینمای ایران در جشنواره کن، با بیان این که «این رفتار قابل قبول نبود»، گفت: البته احساس من این بود که ایشان یکمرتبه غافل گیر شدند.

وی افزود: به هر حال متاسفانه در فرهنگ نامناسبی که در آمریکا و کشورهای اروپایی شاهد هستیم،  علاه بر دست دادن، رو بوسی هم می‌کنند و بین خانم‌ها و آقایان چنین رفتاری وجود دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد : خانم حاتمی مجموعا سعیش بر این بود که نوع پوشش متینی داشته  باشد و حضورش در کن منطبق با معیارهای ارزشی ما باشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,لیلا حاتمی در کن

 

اخبار,اخبار فرهنگی,لیلا حاتمی در کن

 

وی در پایان گفت: فکر می‌کنم در این قضیه ایشان غافلگیر شد، ولی به هر صورت این رفتار قابل قبول و دفاع نیست.
 اخبار فرهنگی - انتخاب