اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای عکس های حاشیه ساز یک آقازاده


در روزهای گذشته عکسهایی از یک آقازاده با خودروها و لوازم لوکس و پرچم آمریکا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شدند که این عکس ها را به کیان (احسان) علی آبادی، فرزند محمدعلی آبادی وزیر اسبق ورزش، منتسب می دانستند.

کافه سینما: در روزهای گذشته عکسهایی از یک آقازاده با خودروها و لوازم لوکس و پرچم آمریکا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شدند که این عکس ها را به کیان (احسان) علی آبادی، فرزند محمدعلی آبادی وزیر اسبق ورزش، منتسب می دانستند.

 عکس هایی که در وحله اول یادآور صفحه اینستاگرام بچه پولدارهای تهران بود.تصاویری همراه با مازراتی، ساعت های لوکس و گران قیمت و البسه مارک دار.

پس از فراگیرشدن عکسها در شبکه های اجتماعی، این تصاویر به سایت های خبری راه یافت و حتی باشگاه خبرنگاران متعلق به سازمان صداوسیما، گزارش مفصلی از این صفحه همراه با عکس های آن منتشر کرد تا عکس ها و انتساب آن به فرزند محمد علی آبادی، رسمیت بیشتری به خود بگیرد.

ماجرای عکس های حاشیه ساز یک آقازاده

 از آن سو اما در در اولین واکنش، اینستاگرام منتسب به پسر علی آبادی عنوان کرد که عکس های لوکس صرفا جنبه هنری دارند. ساعتی بعد اما همین عکس های لوکس و به خصوص عکس حالا دیگر مشهور استخر با دوبنده پرچم آمریکا، از این صفحه حذف و نام صفحه از کیان علی آبادی(kianaliabadi) به کیان دیزاینر(kian_designer_pv) تغییر کرد. همچنین پست تازه ای منتشر شد که صاحب صفحه (کیان علی آبادی) را در حال نمازخواندن در کربلا نشان می داد.

اما این همه ماجرا نبود چرا که شب گذشته تمامی عکس های شخصی از این صفحه حذف شدند و نام صفحه نیز به Architect_pvتغییر نام پیدا کرد.

ماجرای عکس های حاشیه ساز یک آقازاده

شایان ذکرست که، این صفحه حدود 19 هزار فالوور دارد.

عکس های منتشر شده توسط سایت باشگاه خبرنگاران متعلق به سازمان صداوسیما:

ماجرای عکس های حاشیه ساز یک آقازاده

همچنین این سایت پست فیسبوک مجری شبکه من و تو را نیز منتشر کرده است که نوشته:

این آلبوم اختصاص داره به یکی از آقازاده‌ها. پسر آقای علی آبادی رئیس تربیت بدنی و سرپرست وزارت نفت محمود احمدی نژاد. اسم این آقا "احسان"ـه که تو اینستاگرامش عوضش کرده و گذاشته "کیان". بله، این فرد پسر آقای "علی آبادی"ـه. با مازراتی عکس میگیره، با پورشه، و هی به همه میگه: "با ما لاکچری باشید". هفده هزار فالوئر بدبخت‌تر از خودش هم داره.


ویدیو مرتبط :
ماجرای آقازاده سعودی که در کنیا دستگیر شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پشت پرده این عکس حاشیه ساز چیست؟



پشت پرده این عکس حاشیه ساز چیست؟

انتشار ناقص و بدون توضیح عکسی از خبرگزاری مهر در شبکه های اجتماعی وابسته به جریان های ضد شیعی و ضدایرانی، باعث جریان سازی علیه ایران شده. و عنوان شده که وضعیت زنها در ایران مثل برده هاست که زنها روی زمین باید بشینند و مردها روی صندلی.

یک مراسم رسمی و خبرنگاران خانمی که روی زمین نشسته اند و دارند خبر مراسم را تنظیم می کنند. روایت عکس حاشیه ساز خبرگزاری مهر در این روزها همین یک خط است. عکسی که درنگاه اول شایدموضوع جنجالی را به ذهن متبادر می کند. اما با نگاهی به مجموعه عکس های این مراسم می توان دریافت که آن نگاه جنجالی به این عکس، ناشی از بی دقتی و اطلاعات ناقص بوده است.

تصاویر مراسم تودیع و معارفه وزیران,عکس جنجالی خبرنگاران,ماجرای عکس جنجالی

 
اما ماجرای عکس جنجالی «مهر» چیست؟
مراسم تودیع و معارفه وزیران قدیم و جدید وزارت امورخارجه، روز شنبه در محل وزارت امورخارجه برگزار شد. ازدحام جمعیت و مهمانان حاضر در این مراسم سبب شد تا تعداد زیادی ازمدعوین و خبرنگاران مرد، ایستاده به تماشای مراسم و سخنرانی هایش بپردازند و عده ای دیگر شامل جمعی از بانوان خبرنگار که برای پوشش خبری مراسم آمده بودند، به دلیل کمبود جا، روی زمین بنشینند و خبر این مراسم را به همان صورت تنظیم کنند.

اما انتشار این عکس بدون توضیحات لازم، سبب شد تا در شبکه های اجتماعی واکنش های تندی به این عکس صورت گیرد. به طوری که سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی متعلق به جریان های ضد شیعی، ضد ایران و پان ترکی با انعکاس ناقص این عکس ها، سعی بر القای این ادعا داشتند که وضعیت زنها در ایران مثل برده هاست که زنها روی زمین باید بشینند و مردها روی صندلی.

درحالی که بقیه عکسهای منتشرشده از این مراسم، کمبود جا برای خبرنگاران وعلت نشستن خانم های خبرنگاردر مراسم تودیع و معارفه وزیران پیشین و جدید وزارت امورخارجه را به خوبی روشن می کند.

تصاویر مراسم تودیع و معارفه وزیران,عکس جنجالی خبرنگاران,ماجرای عکس جنجالی

 

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مجله مهر