اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای علی کریمی و سگش


کاپیتان سابق پرسپولیس یک سگ گرانقیمت خریده. سگی که به طور اختصاصی از آلمان وارد ایران کرده است.

روزنامه تماشا: خبر عجیبی که روز گذشته سایت خبری ایران اسپرت منتشر کرده، احتمالا در روزهای آینده واکنش های زیادی را همراه خواهد داشت. این سایت نوشت:

کاپیتان سابق پرسپولیس یک سگ گرانقیمت خریده. سگی که به طور اختصاصی از آلمان وارد ایران کرده است. این روزها مشکل عجیبی برای کریمی و سگش پیش آمده بود و کریمی چند روزی در به در دنبال واکسن سالیانه سگش می گشت.

ظاهرا این سگ باید سالی یک آمپول برای سلامتی اش بزند و در نهایت کریمی در محمدشهر کرج واکسن سگش را پیدا می کند! گفته می شود سگ کریمی حدود 20 میلیون قیمت دارد و غذای خاص می خورد که هزینه نگهداری اش در ماه به حدود 500 هزار تومان می رسد.

پیش از این هم مازیار زارع یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس هزینه های فراوانی برای سگش می کرد! او حتی یکی دو بار سگش را با خود به تمرینات پرسپولیس آورد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای روزه خواری علی کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای "زندان اوین" رفتن علی کریمی و ملاقات با "ش"



 اخبار,اخبار ورزشی,علی کریمی


 اخبار ورزشی - روابط عمومی زندان تکذیب کرد
ماجرای "زندان اوین" رفتن علی کریمی و ملاقات با "ش"

روابط عمومی بازداشتگاه اوین اخبار مربوط به دیدار علی کریمی با آقای ش سرپرست سابق پرسپولیس را تکذیب کرد.

روابط عمومی بازداشتگاه اوین با اشاره به این مطلب که چندی است اخباری پیرامون دیدار علی کریمی با آقای ش سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس ان هم داخل زندان اوین منتشر شده است اعلام کرد: این خبر از اساس کذب است.

روابط عمومی بازداشتگاه اوین عنوان کرد: آقای ش تنها ساعتی آن هم با خانواده خود دیدار و ملاقات داشته است.
اخبار ورزشی - جام جم ورزشی