اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای شهادت 3 مامور پلیس در سراوان


اشرار مسلح روز گذشته، چهارشنبه، سه تن از ماموران نیروی انتظامی را با ایجاد کمین در شهر سراوان مورد هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

خبرگزاری مهر: اشرار مسلح روز گذشته، چهارشنبه، سه تن از ماموران نیروی انتظامی را با ایجاد کمین در شهر سراوان مورد هدف گلوله قرار داده و به شهادت رساندند.

اشرار مسلح در شهرستان سراوان عصر چهارشنبه طی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ از ماموران انتظامی درخواست کمک کردند که در این رابطه سه تن از پرسنل انتظامی برای رسیدگی به این موضوع به ماموریت اعزام شدند.

اشرار مسلح که پیش از این نقشه قتل ماموران را طراحی کرده بودند با رسیدن ماموران انتظامی در صحنه در اقدامی جنایتکارانه این سه مامور را به شهادت رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در همین رابطه ضمن تأیید خبر شهادت مأموران نیروی انتظامی به خبرنگار مهر گفت: اشرار مسلح در تماس با پلیس ۱۱۰ ماموران انتظامی را به محل مورد نظر خود هدایت کرده و در کمین و عملیات کور آنان را به شهادت رساندند.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: متاسفانه در این اقدام ناجوانمردانه سه نفر از ماموران انتظامی که برای انجام وظیفه و با اندیشه کمک به شهروندان به ماموریت درون شهری رفته بودند به وسیله اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

در این عملیات تروریستی که روز گذشته در شهرستان سراوان در جنوب سیستان و بلوچستان رخ داد ستوان سوم آیت‌الله خانعلی پور، گروهبان یکم مرتضی مالکی و سرباز وظیفه محمدرضا نظریانی به شهادت رسیدند.


ویدیو مرتبط :
حمله گاو فراری به مامور پلیس و پایان ماجرای آنها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهادت 3 مامور پلیس در سراوان


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت سه مامور ناجا در حین انجام وظیفه در سراوان خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت سه مامور ناجا در حین انجام وظیفه در سراوان خبر داد.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: حوالی ساعت 19:10 امروز (چهارشنبه) تماسی با مرکز فوریت های پلیسی 110 برگزار شد و در آن اعلام شد که عده‌ای اقدام به مزاحمت برای چند خانواده در یکی از روستاهای سراوان کرده اند.

وی با بیان این که بلافاصله ماموران به آدرس اعلامی اعزام شدند، افزود: در میانه راه گروهی از اشرار که در میانه راه کمین کرده بودند به سمت همکاران ما تیراندازی کردند و موجب شهادت سه نفر از آنها شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان این که این تماس برای فریب ماموران انجام شده و صحت نداشت، گفت: متاسفانه یک افسر، یک درجه دار و یک سرباز وظیفه ما به شهادت رسیدند.

به گفته وی، در جریان این حادثه مورد مصدومی وجود نداشته است.

رحیمی با بیان این که عاملان این جنایت شناسایی شده اند، افزود: برخی از گروه های معاند نظام در خارج از کشور اطلاعیه هایی در این خصوص داده اند اما همکاران من در نیروی انتظامی پیگیر این پرونده هستند و برخی از عاملان این جنایت نیز شناسایی شده اند.

وی تأکید کرد: براینکه پلیس با عاملان این جنایت قاطعانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.