اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای شلیک گلوله به رئیس یک بیمارستان



قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به جزئیات ماجرای شلیک گلوله به رئیس یک بیمارستان، جزئیات رسیدگی به این حادثه را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، ایرج حریرچی ضمن اعلام این خبر درخصوص حادثه اخلال در اورژانس یکی از بیمارستان های بهبهان اظهار کرد: شورای تامین استان برای این موضوع تشکیل شده است و تصمیم گیری های لازم در این خصوص اتخاذ شده تمامی عوامل اختلال در اورژانس شناسایی شدند و برخوردهای قانونی لازم با آنها خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص حادثه روز گذشته بیمارستان شهیدزاده بهبهان که در پی آن دکتر خدادوست رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار می گیرد، افزود: به طور کامل در جریان جزئیات این حادثه قرار دادیم و اقدامات لازم را برای درمان پزشک مصدوم انجام دادیم.

قائم مقام وزیر بهداشت در نهایت از پی گیری ها و هماهنگی های لازم وزارت بهداشت با مقامات نیروهای انتظامی استان خوزستان در خصوص حوادث اخیر در یکی از بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد و گفت: حوادث اخیر در بهبهان بیشتر ریشه در مسائل فرهنگی دارد و اقدامات لازم قانونی برای خاطیان و عاملان این حادثه اعمال خواهد شد.

حریرچی در مورد فوت بیمار مذکور، در بیمارستان گفت: رسیدگی به پرونده پزشکی بیمار و مطابقت اقدامات درمانی انجام شده با استانداردهای درمانی لازم به طور جداگانه با شکایت همراهان بیمار و نیز مسئولین نظارتی بررسی خواهد شد.

چندی پیش بیماری 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می کند که کلیه اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می شود ولی متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت می کند. در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه ها و تهدید پرسنل اورژانس می کنند.


  اخبار حوادث - تسنیم


ویدیو مرتبط :
شلیک گلوله به یک بنز ضد گلوله$محمود تبار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور :شلیک نخستین گلوله به ایران زمان مرگ اسرائیل است



شلیک نخستین گلوله به ایران زمان مرگ اسرائیل است

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور گفت: رژیم اشغالگر قدس نه تنها توانایی اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد، بلکه به خوبی می داند با نخستین شلیک، مرگ سریع خود را رقم خواهد زد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید مسعود جزایری با بیان این که آنچه صهیونیست ها درمورد اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می کنند، جنگ روانی است، افزود: آخرین برآوردها از وضعیت آمریکا و رژیم غاصب اسراییل به روشنی گویای آن است که دشمن فاقد توان لازم برای هر نوع برخورد نظامی با ایران است.وی خاطرنشان کرد: تمامی سرزمین های اشغالی و منافع نامشروع آمریکا در منطقه در تیررس و در چهارچوب دکترین تهدید در برابر تهدید قرار دارند. وی ادامه داد: هر نوع تهاجم احتمالی، بلافاصله با برخورد قاطع و دامنه دار علیه دشمن عملیاتی خواهد شد و این توانمندی در حال افزایش است. 

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح به جامعه جهانی و دوستداران انقلاب اسلامی اطمینان داد که در صورت برخورد با دشمن به گونه ای عمل خواهد شد که قدرت مدیریت و تفکر از مهاجم گرفته شود و در دستیابی کوتاه مدت به پیروزی کمترین ابهامی ایجاد نشود. 

سردار جزایری تاکید کرد که البته ما به دلایل آموزه های اسلام آغازگر هیچ جنگی نخواهیم بود، غاصبان سرزمین های اسلامی می دانند در این صورت هیچ فرصتی جز آنکه خود را طعمه دریاها کنند، ندارند.

 وی همچنین گفت: این موارد واقعیت های خدشه ناپذیر صحنه رویارویی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی است و آنچه توسط رسانه ها به نقل از محافل اروپایی، آمریکایی و صهیونیستی در مورد تهاجم نظامی علیه ایران مطرح می شود در راستای جنگ روانی و ایجاد تردید و ناآرامی در میان مردم است و به لحاظ نظامی ما از اشراف کامل برخوردار هستیم. رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: مردم ایران همواره ترفندهای دشمن را برای ایجاد بی ثباتی و تزلزل پاسخ و نشان داده اند که تحت تاثیر اینگونه القائات قرار نمی گیرند. 

جزایری در ادامه سخنان خود از نحوه برخورد برخی مسوولان با عملیات روانی دشمن انتقاد کرد و گفت: نحوه برخورد بعضی از مسوولان با این عملیات روانی دشمن به نحوی است که ناخواسته آنها در زمین دشمن بازی می کنند و خود به شائبه بروز جنگ علیه ایران کمک می کنند. 

وی توصیه کرد: آنان مراقب نحوه موضع گیری های خود باشند و بهتر است پاسخ رسانه ای یاوه گویی های اسراییلی های منفور را به دیگران بسپارند.

 این مقام ارشد نظامی همچنین خطاب به رسانه ها گفت: رسانه ها توجه داشته باشند یکی از راهبردهای دشمن در شرایط امروز، آشفته نشان دادن وضعیت کشور است در حالی که جمهوری اسلامی ایران مراحل ثبات، پیشرفت و کمال خود را در قواره یک قدرت تاثیر گذار طی می کند، دشمنان تلاش می کنند چهره ای غیرواقعی و ضعیف را در اذهان القا کنند و به ایجاد دلمشغولی کاذب در جامعه دامن بزنند. سردار جزایری ادامه داد: رسانه ها قادرند تبلیغات این دروغ دشمنان را به خودشان برگرداند و اجازه ندهند آرامش مردم تحت القائات شیاطین قرار گیرد./مهر