اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای جابجایی اشتباه جنازه های سرگردان



 

 ماجرای جابجایی اشتباه جنازه های سرگردان

 

در یك اتفاق نادر، جنازه یك فردی كه بر اثر گازگرفتگی فوت كرده بود، به جای فردی كه بعد از تصادف كشته شده بود، به خانواده اش تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، دوشنبه هفته گذشته جوانی ۳۷ ساله به نام "احسان خ " در شهرستان گلپایگان بر اثر سانحه رانندگی فوت كرد كه بعد از فوت وی، اتفاقات نادری برای جسد وی رخ داد.

طبق گفته های برادر زن وی، بعد از این حادثه، جسد احسان به یكی از بیمارستان های این شهرستان منتقل شد و ما یك روز بعد برای تحویل گرفتن جسد به بیمارستان رفتیم و آنها به ما گفتند باید به سردخانه گلزار شهدا بروید.

این فرد به خبرنگار حوادث فارس گفت: ۲ نفر از اقوام احسان كه سن زیادی هم نداشتند، به سردخانه رفتند و به اشتباه جسدی را كه علائم هویتی نداشت، به نام احسان شناسایی كردند اما در واقع جسد متعلق به فردی بود كه بر اثر گازگرفتگی فوت كرده و پس از چند روز كشف شده بود.

این مرد گفت: وقتی جنازه احسان را برای غسل دادن منتقل كردیم، آنجا به ما گفتند كه به علت شدت تصادف قابل رؤیت نیست در حالی كه در همان زمان جنازه احسان به جای دیگری منتقل شده بود.

در نهایت موقع خاكسپاری به هیچ كس حتی همسر و پدر احسان هم اجازه ندادند برای آخرین بار او را ببینند.

"محمد ق " برادر زن متوفی گفت: یك ساعت از خاكسپاری گذشته بود كه با ما تماس گرفته و گفتند جنازه را اشتباهی منتقل كرده اید.

گویا پزشكی كه قرار بود جسد فرد گازگرفته را معاینه كند، متوجه این اشتباه شده و فهمیده جسدی كه مقابلش است، مربوط به فردی است كه بر اثر تصادف كشته شده است.

وی ادامه داد: با موبایلی كه همچنان در جیب احسان بود، با خاله وی تماس گرفتند و گفتند كه جسد را اشتباهی برده اید. شبانه به سردخانه رفتیم و جنازه احسان را شناسایی كردیم.

برادر زن متوفی گفت: فردای آن روز، با حكم دادگاه شهرستان خوانسار، نبش قبر انجام و جنازه دوباره منتقل شد.

وی با بیان اینكه این اتفاقات در بیمارستان ... شهرستان گلپایگان رخ داده است، گفت: نكته جالب این است كه جنازه ها بدون پلاك و علائم هویتی نگهداری شده است.

این شخص گفت: اگر هم ما در شناسایی جنازه خود اشتباه كردیم، چرا بیمارستان جنازه داماد ما را كه فردی تصادفی بوده است، به جای فردی كه بر اثر گازگرفتگی فوت كرده، به جای دیگری فرستاده است.

مدارك هویتی همراه احسان بوده و در زمان حادثه هم برادرش با او بوده است.... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
ماجرای برگشت جنازه شهید سیدغفور هاشمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادامه ماجرای یک حکم سرگردان...



ادامه ماجرای یک حکم سرگردان...

 

ادامه ماجرای یک حکم سرگردان/ نامه ترکستانی به احمدی نژاد: ریاست سازمان را به فرد دیگری بدهید.عصرایران - سرانجام پس از بارها تایید و تکذیب خبر رفتن فرحناز ترکستانی به سازمان ملی جوانان ، وی طی نامه ای به رئیس جمهور رسماً از پذیرش حکم وی انصراف داد.

 

در متن منتشر شده از سوی فرحناز ترکستانی پیرامون مسئولیت جدیدش آمده است: "اینجانب سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری هستم و نسبت به رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر احمدی نژاد ارادت خاص دارم."

وی در ادامه پیام خود آورده است: "با توجه به وظایف خانوادگی و ضعف قوای جسمانی به علت انجام جراحی از ریاست محترم جمهوری تقاضا کردم این مسئولیت خطیر (ریاست سازمان ملی جوانان) را به شخص دیگری واگذار کنند اگرچه پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای هر فردی موجب افتخار و سربلندی است و تلاش و کوشش مسئولین در این زمینه موجبات رضای الهی را دارد."

ماجرای جالب در 8 پرده

1 - بذرپاش برکنار شد.

2 - احمدی نژاد طی حکمی فرحناز ترکستانی را به سمت ریاست سازمان ملی جوانان منصوب کرد.

3 - فارس به نقل از ترکستانی : حکم را نمی پذیرم ، کسالت دارم.

4 - ایرنا به نقل از ترکستانی : سرباز احمدی نژادم ، می پذیرم.

5- فارس به نقل از یک منبع نزدیک به ترکستانی: نمی پذیرد.

6-ایرنا به نقل از ترکستانی: سرباز نظام و دولت احمدی نژادم ، می پذیرم. رسانه هایی که گفتند نمی پذیرم ، جوسازی می کنند.

7 - فارس فایل صوتی حرف های ترکستانی را منتشر کرد که گفته بود نمی پذیرم.

8- نامه ترکستانی به احمدی نژاد منتشر شد: سرباز رهبری هستم ، حکم را نمی پذیرم.

همه این ها فقط در 2 روز اتفاق افتاد!

بعد از تحریر:

آقای احمدی نژاد عزیز ! لطفا قبل از این که حکم بدهید ، ابتدا کمی تامل کنید تا این طور نشود.../عصرایران