اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین


مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در مورد آخرین وضعیت پرونده تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین تهران خبرداد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری در مورد آخرین وضعیت پرونده تخریب طبقه هفتم پاساژ علاالدین تهران خبرداد.

علی‌اکبر بختیاری در مورد آخرین وضعیت پرونده تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین تهران که این روزها اخباری مبنی بر آغاز تخریب آن منتشر شده است گفت: مالک پاساژ در مورد رای کمیسیون ماده 100 شهرداری به دیوان عدالت اداری شکایت کرد و دیوان هم در شعبه مربوطه رای صادر کرد که بر اساس این رای درخواست مالک رد شد و باید رای کمیسیون ماده 100 شهرداری در مورد تخریب اجرا شود.

وی افزود: از آنجائیکه مالک بعنوان شاکی حق دارد بعد از 20 روز از رای دادگاه بدوی درخواست تجدید نظر کند این پرونده هم اکنون در مرحله تجدید نظر قرار دارد. حالا باید منتظر ماند تا شعبه رسیدگی کننده به پرونده تعیین شود برای همین نمی توان گفت حکم تخریب طبقه هفتم علاالدین قطعی شده است.

این گفته ها در حالی است که پیش از این حجت الاسلام موسی قربانی معاون قضایی رییس دیوان عدالت اداری گفته بود: با مستنداتی که در پرونده است پرونده در تجدیدنظر با مشکل مواجه نمی شود زیرا مستندات پرونده محکم است.

بر اساس گزارش سازمان آتش‌نشانی، کانون کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان نظام مهندسی ساخت طبقه هفتم پاساژ علاالدین تهران علاوه بر خلاف و غیرقانونی بودن، غیرفنی هم اعلام شده و امنیت ساکنان آن در مخاطره است.


ویدیو مرتبط :
تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء الدین!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین


تصاویری از اجرای حکم تخریب طبقه منفی سه و طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را مشاهده می کنید.