اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای بی رحمی دو مرد بر عیله پسر 7 ساله



اخبار حوادث - ماجرای بی رحمی دو مرد بر عیله پسر 7 ساله

دو مرد که یک دانش آموز 7 ساله را در اتاقی تاریک و دهانی بسته مورد تجاوز بی رحمانه جنسی قرار داده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دو روز پیش بود که خبر دستگیری دو نظافتچی شیطان صفت از طریق پلیس اندونزی اعلام شد و موجی از رعب و دلهره را در دل والدین انداخت.
 
مضمون این خبر این بود که پسر بچه 7 ساله ای در مدرسه در ساعت اولیه کلاس درس در یک اتاق تاریک و در بسته مورد تجاوز بی رحمانه جنسی قرار گرفته و به شدت صدمه دیده است.
 
این پسر بچه که قادر به صحبت کردن نیست از اسم متجاوزان خود هم می ترسد و تا الان از خانه بیرون نیامده و قصد دارد دیگر به مدرسه بازنگردد. البته روانشناسان در تلاشند تا مداوا و شست و شوی مغزی این پسر بچه قربانی را دوباره به جامعه و بین دوستانش بازگردانند.
 
یکی از دوستان این پسر بچه به پلیس گفت: دو نظافتچی به دلیل نامعلومی دوستش( پسر بچه قربانی) را از کلاس خارج و با خود بردند و بعد از تمام شدن کلاس او را در حالی که می گریست در گوشه ای از حیاط مدرسه پیدا کردند.
 
بر اساس این گزارش پس از فاش شدن ماجرا، پلیس نه تنها دو نظافچی را دستگیر نکرد بلکه کسانی که آن دو تن را استخدام کرده بودند را نیز تحت بازجویی قرار داد و همچنان تحقیقات پلیسی در این زمنیه ادامه دارد تا دیگر قربانیان این دو مرد شیطان صفت شناسایی شوند.
 
به گفته پلیس این دو مرد پلید که باعث شدند تا برخی از والدین از فرستادن دانش آموزان خود به مدرسه جلوگیری کنند در اعترافاتشان این فاجعه تلخ را اینگونه شرح دادند:  مدتی بود که محو زیبایی پسر بچه شده بودند و آن را زیر نظر گرفته بودند، تا اینکه پس از روز ها یکی از اتاق ها مدرسه را خالی کرده و با ترفندی او را به آنجا کشانده و به نوبت کودک را در حالی که دهانش بسته بود، مورد تجاوز جنسی بی رحمانه قرار داده و سپس با تهدید قتل پدر و مادرش او را وادار به سکوت کرده و در گوشه ای از حیاط مدرسه رها کردند.
 
گفتنی است مدارس جاکارتا مثل مدارس آمریکا دچار بحران حملات جنسی به دانش آموزان شده که این می تواند زنگ خطری جدی برای آن کشور باشد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
مسابقه پسر 8 ساله با سریع ترین مرد جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای غم انگیز پدری که پسر 5/2 ساله اش را با بنزین به آتش کشید!



 

 

ماجرای غم انگیز پدری که پسر 5/2 ساله اش را با بنزین به آتش کشید!

 

  كیفرخواست علیه پدر باربد كه كودكش را به آتش كشیده و باعث مرگ او شده‌ بود، از سوی دادستانی استان البرز صادر شد. باربد كودك دوونیم ساله‌ای بود كه 27 اردیبهشت سال‌جاری توسط پدرش محمد با بنزین سوزانده ‌شد.

محمد، زمانی اقدام به این كار كرد كه همسر و پدر همسرش در خانه نبودند. او ابتدا وارد خانه پدرزنش ‌شد و باربد را در آغوش گرفت و به اتاقی برد و برای اینكه كسی نتواند وارد شود، در را قفل كرد و سپس كودك را به آتش كشید. او در جریان این آتش‌سوزی خودش هم دچار آسیب شد و هر دو در بیمارستان مدنی كرج تحت درمان قرار گرفتند.

مادر باربد كه بعد از انتقال پسرش به بیمارستان در جریان سوختن او قرار گرفت، به ماموران گفت: من و شوهرم مدت‌ها بود كه از هم جدا زندگی می‌كردیم. محمد، باربد را با خود برده ‌بود و می‌گفت او را پس نمی‌دهد تا اینكه یك هفته قبل از حادثه او را پیش یكی از اقوام برده‌ و گفته‌ بود حاضر است در قبال گرفتن پول، بچه را به من بدهد. من هم پولی را كه خواسته ‌بود تهیه كردم و پسرم را گرفتم.

این زن ادامه داد: محمد به شیشه اعتیاد داشت و در حالی كه مسوولیت نگهداری از خواهران و برادرانش با او بود، ورشكسته شد. او یك‌بار به خاطر چك‌های برگشتی به زندان افتاد. زندگی ما خیلی آشفته ‌بود و دیگر نمی‌توانستیم با هم زندگی كنیم. اعتیاد محمد آنقدر شدید بود كه مرتب من را كتك می‌زد. نتوانستم تحمل كنم و از او جدا شدم. مدتی بود كه مجهول‌المكان بود و من نمی‌توانستم او را پیدا كنم تا اینكه خودش آمد و بچه را داد.

مادر باربد گفت: من و باربد در خانه پدرم زندگی می‌كردیم. آن روز ما برای انجام كاری بیرون رفته ‌بودیم. باربد پیش مادرم بود. محمد وارد خانه شده و به زور باربد را برداشته و به اتاقی برده ‌بود. مادرم نتوانست جلو محمد را بگیرد.

تحقیقات بیشتر پلیس نشان داد محمد مدتی جلو خانه كمین كرده و منتظر خروج همسر و پدرزنش شده و بعد وارد آنجا شده بود. همچنین فاش شد او یك بطری بنزین با خود برده بود تا آتش به پا كند اما حین سوزاندن پسر خردسال، خودش هم دچار آتش‌سوزی شد و در نهایت مادربزرگ باربد، با شلنگ آب شعله‌ها را خاموش كرد.

تحقیقات پلیسی- قضایی پیرامون این پرونده در حالی ادامه داشت كه پزشكان اعلام كردند فقط یك معجزه می‌تواند كودك را نجات دهد، چراكه او دچار 70درصد سوختگی شده و تقریبا تمام قسمت‌های بدنش آتش گرفته ‌است. عمق سوختگی‌ها هم بسیار زیاد است. پزشكان همچنین گفتند پدر باربد هم دچار 50 درصد سوختگی شده البته قسمت‌های غیرحساس بدن این مرد سوخته ‌است.

باربد حدود دو ماه بعد از این حادثه در بیمارستان شهید مطهری تهران جان خود را از دست داد و پرونده با اتهام قتل به جریان افتاد. محمد بعد از سه ماه بستری در بیمارستان سرانجام به دادسرا منتقل شد و اتهام قتل فرزندش را انكار كرد. او گفت: نمی‌خواست باربد را آتش بزند و هدفش فقط خودسوزی بود. او گفت: باربد پسر من بود و دوستش داشتم و هرگز حاضر نبودم زجر پسرم را ببینم. به خاطر شرایطی كه داشتم، می‌خواستم خودم را از بین ببرم اما باربد در آغوشم بود و می‌ترسید و همین باعث شد او هم آتش بگیرد.

این ادعا باید مورد بررسی بازپرس قرار می‌گرفت به همین خاطر وی دستور داد پزشكی قانونی در این خصوص اظهار نظر كند. متخصصان پزشكی قانونی كهریزك كه جسد باربد را مورد بررسی قرار داده ‌بودند، اعلام كردند نوع سوختگی باربد و شدت آن نشان می‌دهد این كودك را آتش‌ زده و بنزین مستقیما روی او ریخته شده ‌است. با اعلام این نظریه ادعای پدر باربد رد و این مرد 32ساله در قتل پسرش مجرم شناخته ‌شد. رامین وفاتبار، وكیل‌مدافع باربد كه از همان ابتدا وكالت مادر باربد را برعهده ‌داشت و از سوی انجمن حمایت از حقوق كودك نیز پیگیر پرونده‌ بود، دیروز در این‌باره به خبرنگار ما گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده تحقیقات در مرحله دادسرا تمام و كیفرخواست علیه پدر باربد به اتهام آتش‌زدن و قتل این كودك دوونیم ساله صادر و پرونده برای محاكمه متهم به دادگاه‌كیفری استان البرز فرستاده ‌شده است. بنابراین ما منتظر ابلاغیه و تعیین زمان محاكمه این مرد هستیم.

وفاتبار اضافه ‌كرد: با توجه به اینكه مطابق قانون، پدر در قتل فرزندش قصاص نمی‌شود، باید دید دادگاه بعد از محاكمه چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت اما آنچه مسلم است قتل باربد افكار عمومی را به شدت تحت تاثیر قرار داده ‌است و مادر باربد و انجمن حمایت از حقوق كودك نیز شاكیان این پرونده ‌هستند.... / منبع:روزنامه شرق