اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای برداشت 5 هزار تومان از حساب مردم


بانک ملی ایران اعلام کرد افرادی که تمایل دارند می توانند با ارسال پیامک (اس ام اس) شماره 1 به شماره 100064140 مبلغ 5000 تومان به حساب آنها برمی گردد و در مقابل خدمات ارسال پیامک بانک ملی نیز قطع خواهد شد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: بانک ملی ایران اعلام کرد با توجه به کسر مبلغ 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:

مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند.

 بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100000 ریال در دو نوبت ( هر نوبت 50000 ریال) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند .

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری  فقط از طریق ارسال عدد 1 به شماره 100064140 اقدام به انصراف  از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50000 ریال ) به حساب آنان برگشت داده  خواهدشد.


ویدیو مرتبط :
ماجرای برداشت 5 هزار تومانی از حساب های بانک ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۸۱ هزار تومان یارانه نقدی به حساب هر نفر واریز می شود



 

 

یارانه نقدی

 

 

واریز یارانه های نقدی از فردا سه شنبه ۲۷ مهرماه در سه استان خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی آغاز خواهد شد/ بر اساس اعلام مسوولین، شهروندان تا اطلاع ثانوی اجازه برداشت این مبلغ را نخواهند داشت.

یارانه های نقدی به ازای هر نفر ۸۱ هزار تومان از فردا مصادف با میلاد امام رضا (ع) واریز می شود.

به گزارش ایلنا ، واریز یارانه های نقدی از فردا سه شنبه ۲۷ مهرماه در سه استان خراسان رضوی ، شمالی و جنوبی آغاز خواهد شد.

گفتنی است میزان پرداخت یارانه نقدی برای هر نفر علی الحساب ۸۱ هزار تومان می باشد.

شایان ذكر است ، بر اساس اعلام مسوولین، شهروندان تا اطلاع ثانوی اجازه برداشت این مبلغ را نخواهند داشت..../تحلیل:ایلنا