اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت/ دردسر‌های بی‌مسئولیت‌ترین مرد + تصاویر



 

مردی بی‌مسولیت فرزندش را در پایتخت رها کرده بود، تا بتواند راحت تر زندگی کند، این مرد حتی برای به دست آوردن 100 هزار تومان همسر جوانش را به دردسر انداخت .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 20:30 یازدهم فروردین ماه كودكی 3ساله در سالن مسافران ترمینال جنوب تهران توسط ماموران کلانتری 208ترمینال در حالیكه گریه می كرد، پیدا شد.

تلاش برای پیدا نمودن والدین حتی به بیدار نمودن چند مسافر از خواب انجامید اما بی فایده  بود تا اینكه توسط خانمی كه به عنوان نیروی خدماتی و نظافتچی كار می كرد به گمان اینكه شاید والدینش مراجعه نمایند تا ساعاتی نزد وی نگهداری شد.

بی قراری كودك امان همه را بریده بود تا اینکه وی به كلانتری انتقال یافت و آن شب را تا صبح در کلانتری با ماموران بازی کرد و سرانجام به خواب فرو رفت.

با جست و جو در لباس های این کودک یک برگه که شماره تماسی كه در جیبش بود پیدا شد و ماموران بلافاصله با این شماره تماس گرفتند که مرد جوانی جواب داد و خود را پدر كودك معرفی كرد و اعلام داشت هم اکنون درحال عزیمت به شهرستان شیراز هستم و در بین راهم و شرایط بازگشت را ندارم و سپس گوشی خود را خاموش نمود و دیگر پاسخگو نبود.

کودک که نام او را "اردشیر" نامیده بودند دیگر گریه نمی كرد و با سربازان وظیفه انس گرفته بود و کارکنان با او بازی می کردند و خلاصه اینکه این کودک سه ساله که نام خود را بلد نبود، فقط می گفت: "آب بده" .

در ادامه برای تعیین تکلیف این کودک سه ساله پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد که با هماهنگی های صورت گرفته و بنا به دستور مقام قضایی مقرر شد :اردشیر" به شیرخوارگاه "شبیر" در محدوده شوش انتقال یابد.

کودک که بسیار به کارکنان وظیفه خو گرفته بود موقع رفتن بسیار گریه كرد و سوار بر خودرو جهت تحویل به شیرخوارگاه از کلانتری برده شد.

دو روز بعد مرد جوانی به کلانتری 208پایانه جنوب مراجعه و در ادعایی عنوان داشت که از این کلانتری با من تماس گرفتند و گفتند که بچه ام پیدا شده برای تحویل "کودکم که "ابوالفضل" نام دارد مراجعه کردم.

وی هیچگونه مدارک شناسایی و هویتی دال بر صحت ادعایش نداشت و مدام بر ادعای خود اصرار می ورزید.

در ادامه ماموران به وی گفتند کودک شما را بنا به دستور مقام قضایی به شیرخوارگاه شبیر تحویل داده ایم و بایستی به آنجا مراجعه کنید.

مرد جوان آدرس شیرخوارگاه را گرفت و از کلانتری خارج شد، با تماسی که مسئولان کلانتری با عوامل حراست شیرخوارگاه گرفتند مشخص شد فرد مذکور هیچگونه مراجعه به این شیرخوارگاه نداشته است.

از این قضیه گذشت تا اینكه یک هفته بعد خانمی جوان به كلانتری مراجعه نمود و تحت عنوان اینکه مادر کودک است با مدارك شناسایی که برای احراز هویت و صحت ادعای خود به همراه آورده بود به دادسرا ارجاع داده شد.

در حین انجام مراحل قضایی که می باستی وی به همراه سرباز جهت تحویل گرفتن کودک خود مراجعه کند در در دایره اجتماعی كلانتری مصاحبه ای از چند و چون ماجرا توسط مسئول و مددکار اجتماعی کلانتری 208پایانه جنوب صورت گرفت که زن جوان ضمن معرفی خود به نام "شیرین"ُ اینگونه ماجرا شرح داد:

به همراه شوهر و دو فرزندم در شهر شیراز زندگی می كنیم، 8 ماه پیش شوهرم از کار آزادی که داشت دست کشید و بی دلیل ترك شغل نمود. شوهرم انسان تنبل و بی مسئولیتی است و با کار نکردن و سختی های زندگی روزمره و تنگی معیشت باعث شد تا هر روز میان من و شوهرم درگیری های زیادی به وجود آید .

این درگیرهای ادامه داشت تا اینکه در پنجم فروردین ماه سال جاری من با شوهرم قهر کرده و منزل وی را به قصد مراجعه به منزل پدرم که در شهر تبریز است، ترک نمودم .

من که می خواستم "ابوالفضل" پسر 3ساله مان را با خودم ببرم که با امتناع شوهرم مواجه شدم و وی اجازه نداد که من "ابوالفضل" را با خود ببرم  و مجبور شدم فقط دختر 4 ماهه را با خودم ببرم ، بدین صورت منزل شوهرم را ترك كردم و بعد از گذشت 10روز یعنی در تاریخ 15فروردین ماه دوباره به شیراز مراجعه کردم که جای خالی پسرم را که مشاهده کردم و علت نبودن "ابوالفضل" را از شوهرم سئوال کردم که وی در جواب گفت: بعد از رفتن من، پسرم را به بهزیستی شهر شیراز برده و او را به بهزیستی تحویل دادم و برای اینکه "ابوالفضل" را تحویل بگیریم 100 هزار تومان پول لازم است.

ما که پولی در بساط نداشتیم فردای آن روز شرمنده و خجالت زده به درب منزل یکی از همسایگان مراجعه کرده و مبلغ 100هزار تومان پول قرض کردیم، بعد به همراه همسر و یكی از دوستان همسرم به بهزیستی شیراز مراجعه نمودیم. در میانه راه شوهرم به بهانه اینکه تو خانم هستی و من به خاطر اینکارم احتمال دارد مورد غضب آنها واقع بشوم، بهتر است تو تنها بروی و بچه را تحویل بگیری.

تنها به داخل رفتم و بعد از مراجعه به مرکز بهزیستی شهر شیراز و کلی پرس و جو هیچ اطلاعی از پسرم نیافتم و مایوس برگشتم. زمانیکه به بیرون از بهزیستی برگشتم خبری از همسر و دوست همسرم نبود و تازه فهمیدم که "فرهاد" با 100 هزار تومان و متواری شده.

به دنبال این موضع به اتفاق دختر نوزادم به محل کار دوست همرسم که "علی" نام داشت به ترمینال شهر شیراز رفتم تا از "فرهاد" و یا احیاناً "ابوالفضل" بگیرم.

خلاصه بعد از ساعت ها معطلی ساعت 7 شب همسرم با من تماس گرفت و گفت كه باید به كلانتری ترمینال جنوب شهر تهران مراجعه کنی آنان می دادند که "ابوالفضل" کجاست البته نگران نباش جای پسرمان خوب است.

من نیز یک بلیط برای شهر تهران گرفتم و درحالیکه گرسنه و خسته بودم به سمت تهران به راه افتادم، ساعت 5:30 صبح به شیرخوارگاه شبیر رسیدم و با ارائه شناسنامه كودك،خودم و همسرم با اجازه عوامل حراست آنجا خوابیدم و صبح به كلانتری مراجعه کردم تا پس از تحویل پسرم به شهرستان مراجعه کنم.

 

اخبار,اخبارحوادث, ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث, ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث, ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث, ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت

 

اخبار,اخبارحوادث, ماجرای بازی شبانه کودک 3 ساله با ماموران کلانتری پایتخت

 

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
صدای زندگی- دکلمه ای از ارمیا کلانتری (کودک چهار ساله)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت هولناک 2 نوجوان/ قتل عام 5 عضو خانواده در بازی شبانه دو برادر 16 و 17 ساله + تصاویر



برادر نجوان به اتهام قتل 5 عضو خانواده دستگیر شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،براساس گزارش پلیس 2 برادر نوجوان 16و 17 ساله در یک تیراندازی به خانواده خود باعث کشته شدن والدین و 2 برادر و یک خواهر خود شدند .

پلیس " اوکلا ها ما" پس از دریافت تماس در ساعت 11/30 شب چهارشنبه که گزارش از یک جنایت می داد خود را به حمل جنایت که خانه‌ای واقع در " بورکن ارو " در " تولسای او کلا ها ما" است رساند و با جنازه قربانیان و یک زخمی و یک بچه زنده مانده رو به رو شدند .

اخبار,اخبارحوادث,جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این خانواده 9 نفره که صاحب یک خانه ی مرفع و گران قیمت در منطقه بودند، پدر خانواده که در یک شرکت کامپیوتری مشغول به کار بود و مادر خانواده که زنی خانه دار بود و وقتتش را برای نگهداری از 7 فرزندش در خانه می گذراند در پی یک جنایت توسط فرزندانش به قتل رسیدند .


اخبار,اخبارحوادث,جنایت


پلیس که در حال بررسی بیشتر این قتل عام است و به دنبال انگیزه ی این جنایت از شاهدین و همسایه ها بازپرسی به عمل آورد .

همسایه ها در گزارش خود گفتند که این خانواده بی آزار بیشتر وقتشان را در خانه می گذارند و مادر خانواده اجازه نمی داد، فرزندانش با بچه های همسایه بازی می کنند .

پلیس در ادامه افزود که قربانیان این حادثه والدین و یک دختر 5 ساله و 2 پسر 7 و 9 ساله هستند و یکی دیگر از قربانیان دختری 13 ساله که براثر جرایتهای فراوان در بیمارستان به سر می برد و فقط یک عضو خانواده که دختری 2 ساله است صدمه بزند .

 

 اخبار حواث  -  باشگاه  خبر نگاران