اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجرای آسانسور دانشگاه و احمدی‌ نژاد


پس از آنکه مراسم استقبال از احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسید، وی به علت پادرد سوار آسانسور شد اما آسانسور در نیمه های راه گیر کرد و احمدی نژاد دقایقی را در آسانسور منتظر ماند تا مشکل آن برطرف شد.

خبرگزاری مهر: پس از آنکه مراسم استقبال از احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسید، وی به علت پادرد سوار آسانسور شد اما آسانسور در نیمه های راه گیر کرد و احمدی نژاد دقایقی را در آسانسور منتظر ماند تا مشکل آن برطرف شد.

همچنین رئیس دانشکده مهندسی عمران اتاق تازه احمدی نژاد را به وی نشان داد، احمدی نژاد پس از استقرار در اتاقش به سمت کتابخانه رفت و کتابخانه های آن را تماشا کرد. پس از آن بازدیدی از برخی از مراکز تحقیقاتی دانشگاه علم و صنعت به عمل آورد.

بر اساس اعلام رئیس جمهور سابق، وی تدریسش را در این دانشگاه از ترم آینده آغاز خواهد کرد.

 محمود احمدی نژاد صبح دیروز  با استقبال و همراهی برخی اساتید دانشگاه علم و صنعت پس از 10 سال دوری وارد دانشگاه شد. حمید بهبهانی در مراسم استقبال آرم مخصوص دانشگاه علم و صنعت را به احمدی نژاد اهدا کرد.

برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه نیز در محوطه دانشگاه تا دانشکده عمران احمدی نژاد را همراهی کردن. نزدیک دانشکده عمران به پاس استقبال از احمدی نژاد گوسفندی برای وی ذبح شد.


ویدیو مرتبط :
گیرکردن دکتر احمدی نژاد در آسانسور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای حساب‌ بانکی‌ دانشگاه‌ احمدی‌ نژاد


بعضی از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی تصاویری از واریز پول به حساب دانشگاه ایرانیان را منتشر کرده اند. تصاویری که یک نکت جالب دارد.

مجله مهر: بعضی از کاربران فضای مجازی در شبکه های اجتماعی تصاویری از واریز پول به حساب دانشگاه ایرانیان را منتشر کرده اند. تصاویری که یک نکت جالب دارد.

اعلام شماره حساب بانکی برای واریز کمک های مردمی. این، آخرین اقدام خبرساز محمود احمدی نژاد قبل از تحویل دفترکار ریاست جمهوری بود که رئیس دولت دهم در آخرین گفتگوی تلویزیونی خود به آن اشاره کرد.

احمدی نژاد که گویا قصد دارد ادامه فعالیت هایش را در دانشگاهی که با همراهان همیشگی اش تاسیس کرده بگذراند، جمعه شب در اخرین گفتگوی زنده تلویزیونی اش، به تاسیس این دانشگاه اشاره کرد و با اعلام شماره حساب، از مردم خواست که در صورت تمایل به این دانشگاه کمک مالی کنند.


به فاصله چندساعت پس از اعلام این شماره حساب، بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی، با اعلام پرداخت مبلغی به حساب این دانشگاه، عکسی از سند پرداختی خود را هم در صفحه های شخصی شان منتشر کردند.

اما نکته جالب این تصاویر، نام صاحب شماره حساب اعلام شده دانشگاه ایرانیان توسط احمدی نژاد بود.

 






این در حالی است که خبرها حاکی از رد لیست اعضای شورای موسس دانشگاه ایرانیان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی است که گفته می شود دلیل آن نیز حضور حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در لیست شورای موسس  بوده است.