اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ماجراهای مهناز افشار و پدرشوهرش


لطفا و برای هزارمین بار، عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولوژی و سیاست های ایشان دارید، آن را به فضاهایی ببرید که مال ایشون یا طرفداران ایشون است نه اینجا. من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان می گیریم.





هفته نامه تماشاگران امروز: مهناز افشار در اینستاگرامش مجبور شد درباره محل تولد فرزندش توضیحاتی بدهد. بعد از تولد دخترش شایعه شد که افشار برای زایمان به آمریکا رفته: «در آمریکا زایمان نکرده ام و آنجا هم نیستیم چون نخواسته ایم...»

مهناز افشار در پی نوشت هم منتقدان محمد علی رامین، پدر همسرش را راهنمایی کرده که سوالات شان را جای دیگری بپرسند: «لطفا و برای هزارمین بار، عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولوژی و سیاست های ایشان دارید، آن را به فضاهایی ببرید که مال ایشون یا طرفداران ایشون است نه اینجا. من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان می گیریم.»

محمدعلی رامین هم با لفظ مشابهی درباره عروسش صحبت می کند. معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد چندی پیش گفتگویی داشت، مصاحبه ای که به دلایلی هنوز منتشر نشده. در بخشی از این گفتگو درباره ازدواج پسر رامین با مهناز افشار سوال کردیم؛ رامین از راهی استفاده کرد تا جوابی به سوالاتی که می شد ندهد: «در مورد زندگی پسرم از خودش بپرسید.»


ویدیو مرتبط :
حامد كمیلی وتیكه به مهناز افشار(حامد كمیلی:نماینده آقایان مهناز افشار:نماینده خانمها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهناز افشار برای اولین بار از پدرشوهرش گفت!



مهناز افشار برای اولین بار از پدرشوهرش گفت

مهناز افشار در جدیدترین پست اینستاگرامش به موضوع حواشی به دنیا آمدن فرزندش پرداخت.

مهناز افشار در اینستاگرامش نوشت:
سلام
عزیزانم تا الان ترجیح دادم سكوت كنم و فقط نگاه كنم و بخونم هر آنچه كه نوشته میشود .... !!!!عجب روزگاری شده و عجب فرهنگی و عجیب تَر عجب مردمی شدیم !!!! این پاسخ اول به احترام همراهان خوبم است كه پرسش هایشان از روی احترام بود و دوم خطاب به اون دسته افرادی است كه بسیار دغدغه وطن پرستی شان بیشتر از من و بقیه است و همینطور افرادی كه از روی حدس و گمان چه نسبتها كه نبستند و چه قضاوتها كه نكردند.

.... با احترام به همراهان خوبم كه منصفانه كنارم بودند ، خدمت این دسته افراد عرض میكنم اینجانب در آمریكا زایمان نكردم و در آنجا هم نیستم چون نخواستیم . كه البته اگر دلیل محكم و لازمی میدیدم با اجازه همه در مورد مسئله كاملا شخصی این كار را میكردم .... اما دلیلی ندیدم ....


و حالا میتوانید موضوع دیگری را برای إیجاد حاشیه مجدد پیدا كنید ... در اخر من از همه شماهایی كه واقعی هستید و بسیار شریف تشكر میكنم و خدارو شكر كه شما هستید تا من و أرام و خوب باشم و این پاسخ به احترام همه شما هاست چه انها كه محبت دادند و چه انها كه آزردند ... دلم با شما صاف است و گذشتم تا خداوند از من بگذره

پی نوشت: لطفا و برای هزارمین بار عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولژی و سیاستهای ایشان دارید ، آن را به فضاهایی ببرید كه مال ایشون یا طرفداران ایشون هست نه اینجا ... راه و روش اعتراض و نقد را بهتر یادبگیریم من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان میگیریم .... ممنونم خیلییییییییی ببخشید كه طولانی شد.
اخبارفرهنگی -  صفحه شخصی مهناز افشار/ سیمرغ