اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لی کیون هو مرد سال آسیا شد


لی کیون هو مرد سال فوتبال آسیا در سال 2012 شد. به گزارش فارس،در مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا لی کیون هو بازیکن تیم ملی کره‌جنوبی به عنوان مرد سال فوتبال اسیا در سال 2012 انتخاب شد.

علی کریمی که پیش از این در سال 2004 مرد سال آسیا شده بود این بار از تکرار مقام خود بازماند.

ژنگ ژی از چین دیگر نامزد این انتخابات بود.

جایزه مرد سال آسیا را ژانگ جی لونگ سرپرست کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل داد.

در سال 2011 سرور جپاروف عنوان مرد سال آسیا را به خود اختصاص داده بود.


ویدیو مرتبط :
لی مین هو وووو جانگ کیون سوک!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیدوارم یک ایرانی مرد سال آسیا شود/ خیلی خوشحالم



علی کریمی , مرد سال فوتبال , اخبار ورزشی

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس پس از انتخابش به عنوان یکی از 5 نامزد برای انتخاب مرد سال فوتبال آسیا اظهار داشت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. برایم جای خوشحالی فراوانی دارد که باز هم خدا این توفیق را به من داد که افتخاری دیگر نصیب ایران شود. از همه چیز برایم مهم‌تر در این خبر موفقیت نام ایران بود که برایم ارزش داشت.

وی افزود: امیدوارم که در انتخاب نهایی نیز یک ایرانی بتواند برای فوتبال کشورمان افتخار کسب کند تا دل مردم را از این بابت شاد کند. بالاخره این انتخاب به نظرم افتخار بزرگی بود که نصیب من شد و انشاءالله مبارک ایران باشد.
منبع:farsnews.com