اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیونل مسی ركوردشكنی كرد


لیونل مسی با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا و ورزشگاه ویمبلی انگلیس رکوردشکنی کرد.

لیونل مسی با به‌ثمر رساندن گل در فینال لیگ قهرمانان اروپا در دیدار مقابل منچستریوناتید موفق شد تعداد گل‌های خود را به عدد 12 برساند تا رکورد جدیدی را در این پیکارها از آن خود کند. این مهاجم آرژانتینی موفق شد رکورد دیگری نیز برای خود به ارمغان آورد. این بازیکن تا قبل از دیدار با شیاطین سرخ موفق نشده بود در خاک کشور انگلستان گلزنی کند که شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان با گلزنی در ویمبلی لندن شب رویایی را برای خود رقم زد. بارسلونا با نتیجه 3 بر یک مقابل منچستر به برتری رسید تا برای چهارمین بار قهرمان اروپا شود.


منبع : ورزش3


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی - تکنیک های مسی - لیونل مسی 2014- دانلود کلیپ جدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیونل مسی ۱۱۰ کیلویی !




لیونل مسی

 

لیونل مسی مهاجم بارسلونا اسپانیا پس از به ثمررساندن چهار گل در بازی مقابل ارسنال از سوی ارسن ونگر مربی این تیم به بازیکن پلی استیشن تشبیه شد .

اما در همین هفته عده ای از قنادهای با ذوق ایالت کاتالان در جنوب اسپانیا دست به ساخت مجسمه ای از او کردند.این مجسمه ۱۱۵ کیلویی در شهر لیدا به نمایش گذاشته شده و مسی را همراه با توپ طلایی که در اواخر سال گذشته دریافت کرد نشان می دهد .هنوز برای سرنوشت این مجمسه شکلاتی تعیین تکلیف نشده است .
خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)