اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیلا حاتمی و کفش هایش سوژه فرانسوی ها


لیلا حاتمی در گفت و گوبا تازه ترین شماره ماهنامه 24 درباره رابطه اش با مطبوعات حرف های جالبی زده است...

تماشا: لیلا حاتمی در گفت و گوبا تازه ترین شماره ماهنامه 24 درباره رابطه اش با مطبوعات حرف های جالبی زده است که می خوانید:

«من اصولا از  مصاحبه گریزان هستم. رسانه های فرانسوی هم مثل مطبوعات ایران سوال می پرسیدند و تفاوت زیادی نداشت. ما عادت داریم که هر سوالی از ما بپرسند و هیچ سوالی برایمان غیرعادی نیست. ایده آل یک بازیگر این است که از او درباره کارش سوال شود. اما مصاحبه کننده باید خیلی حرفه ای باشد که در این حوزه بماند و سوال های جالبی برسد. معمولا خیلی راجع به شخصیتی که بازی کرده از بازیگر می پرسند حتی در پشت صحنه فیلم های خارجی هم می بینید که بازیگرها دارند بیشتر درباره نقشی که بازیگرها دارند بیشتر درباره نقشی که بازی کرده اند صحبت می کنند. البته گاهی هم در مصاحبه ها کاری می کنند که به آدم برمی خورد؛ مثلا ده سال پیش چند نفر از مجله paris Match (پاریس ماچ) آمدند اینجا، مصاحبه خوبی هم کردیم وقتی می خواستند عکس بگیرند، دیدم دارند از کفشم عکس می گیرند! خیلی به من برخورد چون کارشان به این معنی بود که به عنوان بک بازیگر اهمیتی ندارم و فقط به عنوان یک سوژه برایشان جالب هستم. به محض خارج شدنشان از خانه تلفن زدم و مصاحبه را کنسل کردم. طبیعتا یک ایرانی چنین کاری با من نمی کند چون یک چیزهایی بین ما مشخص است. در آنجا چنین اتفاقی نیفتاد، اما سوال های بی ربط و شخصی که مثلا بخواهند میزان  اعتقاداتمان را بسنجند پرسیده می شد».


ویدیو مرتبط :
‫لیلا حاتمی سکوتش رو شکست و ناگفته هایش را گفت‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیلا حاتمی از فرانسوی‌ها درجه شوالیه گرفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیلا حاتمی از فرانسوی‌ها درجه شوالیه گرفت

لیلا حاتمی «نشان هنر و ادب» درجه شوالیه را از فرانسوی‌ها گرفته است.

در حالی سفارت فرانسه در تهران به تازگی اعلام کرده که «نشان هنر و ادب» درجه شوالیه توسط سفیر فرانسه از طرف وزیر فرهنگ و ارتباطات این کشور به «لیلا حاتمی» اعطا شده است كه خبر می‌رسد این نشان 29 تیر ماه اعطاء شد بنابراین خبر آن با تاخیر اعلام شده است.

بازیگر فیلم‌های چون «جدایی نادر از سیمین»، «لیلا»، «ارتفاع پست» و... كه این روزها چهل سالگی را پشت سر می‌گذارد ماه قبل برای بازی در فیلم «پله آخر» از جشنواره‌ی فیلم كارلووی‌‌واری برگزیده شد.

آن‌طور كه سفارت فرانسه اعلام كرده است به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب در فرانسه و در جهان این نشان به هنرمندان اعطا می‌شود.

شهرام ناظری ـ شوالیه آواز ایران پنج سال قبل این نشان را دریافت کرد./ایسنا