اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیست شماره موبایل مدیران کاروان حج


برای تماس با این شماره ها لازم است ابتدا کد عربستان (00966) شماره گیری شود.


ویدیو مرتبط :
ویدئو: فروش شماره موبایل مدیران و مسئولان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم



 

۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم

 

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹فروخته می شود / ۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم

 

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و نیز از سر گرفتن دوباره این مزایده خبر داد و گفت: شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت به مزایده می رود.

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و نیز از سر گرفتن دوباره این مزایده خبر داد و گفت: شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت به مزایده می رود.

داوود زارعیان در گفتگو با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به همراه اول ماموریت داده که لیست شماره های رندی که تاکنون فروخته نشده است را بار دیگر بازنگری کند گفت: پس از بازنگری در شماره های رند همراه اول، دور جدید فروش شماره های رند و مرتب این اپراتور آغاز می شود.

وی دلیل وقفه در انجام مزایده شماره های رند و مرتب مخابرات را خصوصی سازی این شرکت عنوان کرد و افزود: از این پس درآمد حاصل از فروش شماره های رند به شرکت مخابرات ایران می رسد.

زارعیان با تاکید بر اینکه در دور جدید برگزاری مزایده، شماره های رند و مرتب سیمکارت های اعتباری و ۹۱۰ نیز در لیست فروش از طریق مزایده قرار می گیرند گفت: زمان قطعی برگزاری مزایده هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی شماره های رند همراه اول به مزایده می رود و شرکت مخابرات تصمیم دارد شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ را که پیش از این قرار بود در موزه بماند نیز به فروش برساند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پیش بینی کرد که ممکن است بیش از ۳۰۰ هزار شماره رند در شبکه همراه اول وجود داشته باشد.

قبل از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، مسئولان این شرکت اعلام کرده بودند که رند ترین شماره تلفن همراه کشور به مزایده گذاشته نمی شود و به موزه می رود اما برآورد شده بود که این شماره در صورت فروش حدود ۷۰ میلیون تومان مشتری داشته باشد.

تا سال ۸۱ شماره های رند دائمی همراه اول در قرعه کشی اعطای سیمکارت ها در کنار شماره های عادی قرار می گرفت و به مشترکان فروخته می شد اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.

از سال ۸۵ تا پایان سال ۸۷ همراه اول حدود ۱۵ دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب خود برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال ۸۵ بر اساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش ۵۰۰ سیم کارت، بیش از ۶۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ گران ترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت ۵۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان در مزایده به فروش رفته است.

همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به قیمت حدود ۴۴ میلیون تومان و شماره ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به قیمت حدود ۴۳ میلیون تومان فروخته شده است.

شماره ۰۹۱۲۲۳۴۵۶۷۸ نیز با قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان به فروش رفته است...../تحلیل:مهر