اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیست انتخاباتی «1+5» در راه است


یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم از انتشار قریب الوقوع لیست "1+5" در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبر داد.

خبرآنلاین: یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم از انتشار قریب الوقوع لیست "1+5" در حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس خبر داد.

محمد خوشچهره که نامش در لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری قرار گرفته است روز گذشته از ارائه لیست دیگری موسوم به لیست 1+5 خبر داد و خاطرنشان کرد: اسامی افراد حاضر در این لیست به زودی و همزمان با شروع قانونی تبلیغات انتخابات مجلس اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به درک صحیح از محیط ملی و فراملی و به استناد مطالبات مردم و نظام، ضرورت حضور افرادی که در راستای مصالح و منافع ملی تاثیر گذار باشند و نقش تعیین کننده در تصمیم گیری ها، سیاست گذاری ها بویژه در تنقیح قوانین داشته باشند و همچنین با توجه به کاستی هایی که در نوع انتخاب و معیارهای حاکم بر لیست های اصلی شاهد بودیم، ارائه لیستی تکمیلی که پاسخ گوی نیاز مردم در انتخابات آتی باشد را ضروری دیدیم. از این رو  لیستی تحت عنوان 1+5 با حضور نامزدهایی کارآمد به منظور کمک به لیست های ارائه شده، انتخاب و به زودی اعلام خواهد شد.

این نماینده مجلس هفتم اظهار کرد: 1+5 ترکیبی با محوریت افراد خوشنام، توانمند، دلسوز، مردمی و دارای تخصص اقتصادی است که آزمون خود را در مقاطع مختلف در سلامت، پاکدستی، ضد فساد بودن، شجاعت، دلسوزی، علاقه مندی به پیشرفت کشور، آشنایی با درد مردم و داشتن درک مناسب از مشکلات اقتصادی و معیشتی و معضلات اجتماعی مردم پس داده اند.
وی گفت:برای جلوگیری از تبلیغ، گمانه زنی ها و تخریب، اسامی افراد حاضر در این لیست در مهلت قانونی مجاز برای تبلیغات انتخاباتی مجلس اعلام خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
لیست انتخاباتی بسیجیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست انتخاباتی مداحان هم آمد!



لیست انتخاباتی مداحان هم آمد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشرق نوشت: قرار است هیئت رزمندگان مسجد ارک با نام "جبهه نوسازی معنوی" در دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه تهران فهرست انتخاباتی ارائه دهد. این فهرست انتخاباتی که از سوی  حاج حسین الله کرم و حاج منصور ارضی و تعدادی از مداحان مشهور تهیه شده، در برگیرنده 25 کاندیدا از دو جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی است./انتخاب