اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیست اموال مورد مزایده مه‌آفرید



اخبار اقتصادی - لیست اموال مورد مزایده مه‌آفرید

قوه قضائیه طبق اعلام قبلی آگهی مزایده اموال غیرمنقول امیرمنصور آریا، محکوم اصلی فساد 3 هزار میلیاردی را منتشر کرد.

پس از افشای فساد 3 هزار میلیارد تومانی بلافاصله دادگاه بررسی این موضوع تشکیل و  مه‌آفرید امیرخسروی فرزند منصور اولین متهم پرونده شناخته شد.

براساس این گزارش از اسفند ماه سال 1390 تا پایان سال 1391 جلسات متعدد دادگاه رسیدگی به پرونده این فساد بزرگ مالی برگزر شد و در نهایت احکام متهمان این پرونده به صورت تفکیک شده نهایی و اعلام شد که مه‌آفرید امیرخسروی به عنوان متهم ردیف اول پرونده فساد 3 هزار میلیاردی محکوم به اعدام شد.

قوه قضئیه طی آخرین اطلاع‌رسانی اعدام این متهم را منوط به رد مال و پرداخت دیون وی دانست که بر همین اساس اموال غیر‌منقول وی طی چند دوره به مزایده شده که روز گذشته بخشی از املاک وی طی مزایده‌ای به فروش رفت.

براساس اسنادی که در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار گرفته است دلالت بر آگهی مزایده اموال غیرمنقول امیرمنصور آریا دارد که در آن آمده است به موجب پرونده اجرایی جلسه ف ک . ج 1.92 برابر دادنامه شماره 110. ش د. 91. 1 صادره از شعبه اول دادگاه انقلاب تهران علیه آقای مه‌آفرید خسروی فرزند منصور مقرر گردید.

پلاک‌های ثبتی توقیف شده محکوم‌علیه که توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی شده در روز مورخ 10.09.92 از ساعت 14 لغایت 16 در محل میدان آرژانتین ـ خیابان احمد قصیر ـ کوچه یکم ـ پلاک 7 از طریق مزایده حضوری به فروش برسد.

مزایده از قیمت ارزیابی شده شروع و به کسانی که بالاترین قیمت را پیشنهاد نمایند واگذار خواهد شد، ضمنا فی‌المجلس 10 درصد از قیمت‌های پیشنهادی از برنده مزایده اخذ و به حساب 0108116784000 نزد بانک ملی شعبه کاخ دادگستری واگذار خواهد شد و خریدار موظف است باقیمانده ثمن مورد مزایده را ظرف یک ماه پرداخت نماید در غیر این صورت بدوا هزینه‌های انجام شده از سپرده اخذ و الباقی به نفع دولت ضبط می‌گردد.

متقاضیان می‌توانند 5 روز قبل از مورد مزایده در مورد پرونده کلاسه ف ک.ج 92 . 1 به اجرای احکام دادسرا واقع در انتهای اتوبان یادگار امام – پل شهید ابوالفتحی – دادسرای شهید مقدس (اوین) مراجعه تا موجبات بازدید از ملک فراهم گردد.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,اموال مورد مزایده مه‌آفرید

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,اموال مورد مزایده مه‌آفرید

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اموال باورنکردنی مه آفرید امیرخسروی در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسنی اژه ای:اموال برادر مه آفرید به مزایده گذاشته می شود



اخبار,اخبارسیاسی,غلامحسین محسنی‌اژه‌ای

 

  اخبار سیاسی - اجمالی :
محسنی اژه ای:اموال برادر مه آفرید به مزایده گذاشته می شود

  سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: رژیم جعلی و اشغالگر و آدم کش همچنان به جنایت خود و قتل کودکان و مردم بی دفاع ادامه می‌دهد و جوامع بین المللی و برخی کشورهای عربی هیچگونه اقدام شایسته‌ای در ازای این جنایت انجام نمی‌دهند.

به گزارش آریا،شصت‌وششمین نشست خبری حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه از ساعت 14 با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف کشور آغاز شد.


محسنی‌اژه‌ای در این نشست به مدت 90 دقیقه پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.


دادستان کل کشور با محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: متأسفانه رژیم جعلی و اشغالگر و آدم کش همچنان به جنایت خود و قتل کودکان و مردم بی دفاع ادامه می‌دهد و جوامع بین المللی و برخی کشورهای عربی هیچگونه اقدام شایسته‌ای در ازای این جنایت انجام نمی‌دهند. انشاءالله با پیروزی نهایی مقاومت غزه و فلسطین هرچه زودتر رژیم صهیونیستی به دست مردم خوب و مظلوم  حزب الله به مجازات برسد.


وی ادامه داد: همانطور که در جلسات گذشته مطرح کردم ما از ناحیه آلوده کردن محیط زیست و اشغال حریم رودخانه‌ها و ساحل دریاها و همچنین در تغییر کاربری غیرمجاز و ساخت و ساز غیرمجاز خارج از محدوده شهرها و در ارتفاعات بالای حد مجاز با مشکلات و مسائلی مواجه هستیم که سازمان‌ها و مقامات دولتی و همه کسانی که مسئولیت دارند باید به این امر توجه کرده و از آنها تقاضا داریم به مسئولیتی که دارند توجه داشته و شهرداری‌ها محیط زیست و جنگلبانی‌ها اجازه ندهند که محیط زیست آلوده شود و همچنین در حریم رودها ساخت و ساز شکل نگیرد چرا که مشکلات بعدی را پیش خواهد آورد.


دادستان کل کشور بیان کرد: می‌خواهیم که هماهنگی بین محیط زیست و سایر دستگاه‌ها رخ دهد چرا که اکنون مجوزی صادر می‌شود بدون اینکه نظر محیط زیست گرفته شود که این امر باعث شده در اینجا محیط زیست شکایت کند ولی اگر هماهنگی بین محیط زیست و سایر دستگاه‌ها باشد دیگر مشکلاتی پیش نخواهد آمد و کار قوه قضاییه سبک تر خواهد شد.


وی ادامه داد: ما شاهد برخی تصرفات هستیم که باید از ابتدای کار جلوی آن گرفته شود نه اینکه تصرف صورت گرفته و ساختمان چند طبقه ساخته شود و بعد به دستگاه قضا خبر دهند در حقیقت از ابتدای کار به دستگاه قضا خبرداده و جلوی آن را بگیرند نه اینکه بعد از ساخت به دستگاه قضا اطلاع داده و بعد آن را تخریب کنیم؛ تغییر کاربری زمین‌های مزروعی نیز از مواردی است که این روزها با ان مواجه هستیم که این خود قابل توجه است.


صدور دستور تخریب 100 مورد ساخت‌وساز غیرمجاز از بهمن سال گذشته تاکنون در تهران
محسنی اژه‌ای ادامه داد: از اواخر سال گذشته یعنی از بهمن ماه 92 تا روزهای اخیر 100 مورد از ساخت غیرقانونی در حریم رودها در حوزه تهران وجود داشته که دستور تخریب آن را داریم همچنین 70 مورد کاربری در تهران در دستور تخریب قرار دارد که البته باید بگویم هنوز تخریب صورت نگرفته است. بنابراین از ابتدا باید با هم هماهنگ بوده و قوه قضاییه در خصوص برخورد با متخلفان چه دولتی چه خصوصی مصمم است.


وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه اخیرا در خصوص معدنی در قله دماموند دستور دادند و با آن برخورد شد که متوقف شود که این خود نشان می‌دهد به محیط زیست توجه داریم.


دادستان کل کشور در ادامه در خصوص برخورد با اشرار بیان کرد: برخورد با اشرار و افرادی که امنیت جامعه را به هم می‌زنند و همچنین کسانی که به طور متعدد به اموال و نوامیس تجاوز می‌کنند در اولویت است.


وی ادامه داد: برخی افراد بی جهت با مدعیان حقوق بشر هم نوا می‌شوند که این خود باعث نگرانی ما می‌شود؛ ما براساس قانون با متخلفان برخورد کرده و آنها را به اشد مجازات می‌رسانیم و در صورت ضرورت در ملأ عام به مجازات می‌رسند.


محسنی اژه‌ای گفت: در شیراز سه نفر که جنایت زیادی را مرتکب شده بودند در ملأعام اجرا شد همچنین در شیراز فردی که جرایم سنگین داشت به چوبه دار آویخته شده و همچنین در سمنان فردی که تجاوز به عنف را مرتکب شده بود به مجازات رسید بنابراین ما با متخلفان برخوردهای لازم را انجام خواهیم داد.


شناسایی و انهدام چند باند قاچاق موادمخدر در اصفهان
وی بیان کرد: در راستای قاچاقچیان مواد مخدر نیز ما برخورد لازم را انجام می‌دهیم. در تیرماه در اصفهان با همکاری وزارت اطلاعات چندین باند مواد مخدر متلاشی شد که در یک عملیات 60 کیلو کراک کشف شد و در عملیاتی دیگر 340 کیلو تریاک کشف شد که آنها قصد توزیع داشتند. اگر این توزیع صورت می گرفت چه اتفاقی و چه بلایی سر جوانان ما می‌آمد؛ جوانان ما را به کام مرگ می‌کشانند بنابراین خانواده ها باید مراقب باشند به دام نیفتند.
دادستان کل کشور ادامه داد: ما به اعدام راضی نیستیم ولی با متخلفان برخورد می‌کنیم چرا که برخی با سودجویی می‌خواهند جامعه را دچار مصیبت کنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت که اموال برادر مه آفرید به مزایده گذاشته می شود.
 اخبار سیاسی - آریا