اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لیست آپارتمان‌های با رهن «تا 10 میلیون»



لیست آپارتمان‌های با رهن «تا 10 میلیون»

این روزها در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی، عده‌ای از مالکان به خریداران وعده تخفیف هرچند به میزان ناچیز می‌دهند، اما در بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی خبری از تخفیف نیست.

شواهد در بازار اجاره نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین لطفی که اکنون برخی از موجران در حق مستاجران می‌کنند، «قابلیت تبدیل» مبلغ ودیعه و اجاره ماهانه است.
البته ناگفته نماند که عده‌ای از مالکان هم برای اینکه هزینه‌ای بابت حق کمیسیون به بنگاه املاک برای تنظیم قرارداد اجاره پرداخت نکنند به مستاجرشان پیشنهادی می‌کنند مبنی براینکه بدون مراجعه به بنگاه املاک، قرارداد اجاره را خودشان تنظیم کنند که این موضوع تنها برای رضایت مستاجر تصمیم گرفته نمی‌شود بلکه سودی است که از محل صرفه‌جویی در هزینه کرد مالک به مستاجر می‌رسد.


جالب است که بدانید چنین منفعتی شامل حال همه مستاجران نمی‌شود؛ زیرا تنها موجرانی تن به تنظیم این نوع قرارداد می‌دهند که در نظر دارند مستاجر سال قبل خود را حفظ کنند یا بهتر است گفته شود که قرارداد اجاره سال پیش را دوباره تمدید کنند.


ستون امروز نبض بازار به معرفی واحدهایی در بازار اجاره مسکن پرداخته است که مبلغ ودیعه آنها بیش از 10 میلیون تومان نیست، اما نرخ اجاره ماهانه در آن متغیر است.
روز گذشته 2 واحد مسکونی با ودیعه 10 میلیون تومانی اما با بالاترین نرخ اجاره ماهانه به بازار اجاره پیشنهاد شد که به این شرح است:


یک واحد مسکونی در خیابان ولیعصر واقع در خیابان توانیر با متراژ 60 متر مربع با 10 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 300 هزار تومان اجاره ماهانه برای اجاره به زوج به بازار عرضه شده است.


علاوه براین مالکی اعلام کرده است: واحد مسکونی 60 متری خود را در خیابان بلوار فرحزادی در شهرک غرب به همراه کلیه امکانات با 10 میلیون تومان ودیعه و یک میلیون و 300 هزار تومان اجاره ماهانه به متقاضی تحویل می‌دهد.


اما ارزان ترین واحد مسکونی روز گذشته متعلق به سوئیتی 25 متری در خیابان تهرانپارس بود که با 2 میلیون تومان ودیعه و 300 هزار تومان اجاره ماهانه به بازار اجاره پیشنهاد شده بود.

بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی,وضعیت بازار مسکن,بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی در تهران

 دنیای اقتصاد

 

 


ویدیو مرتبط :
‫مظنه رهن آپارتمان متراژ بالا +جدول‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست آپارتمان‌های با رهن 10 میلیونی در تهران (جدول)



لیست آپارتمان‌های با رهن 10 میلیونی در تهران

 

اخبار,اخبار اقتصادی , بازار مسکن

 اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد