اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوییس سوارز خواستار جدایی از لیورپول شد


مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با ارسال نامه‌ای به مسئولان باشگاه به طور رسمی خواستار جدایی از این تیم شده است.

خبرگزاری مهر: مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول با ارسال نامه‌ای به مسئولان باشگاه به طور رسمی خواستار جدایی از این تیم شده است.

"لوییس سوارز" 26 ساله گفته باشگاه لیورپول سال گذشته قول داده چنانچه نتوانند مجوز حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان 13-2014 را به دست بیاورند، با جدایی وی موافقت می‌کنند. سوارز گفته چنانچه باشگاه لیورپول با درخواست جدایی وی موافقت نکند او پرونده را به مسئولان لیگ برتر ارائه می‌کند.

بر پایه گزارش ساکرنت، سوارز اظهار داشته در قرارداد چهار ساله وی با لیورپول بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر باشگاهی با مبلغی بیش از 40 میلیون پوند خواستار به خدمت گرفتن وی شد، لیورپول اجازه جدایی‌اش را صادر خواهد کرد.

لیورپول در تاریخ 23 ژوییه با پیشنهاد 40 میلیون پوندی آرسنال مخالفت کرده است ضمن اینکه رئال مادرید هم با بیش از این مبلغ خواهان به خدمت گرفتن سوارز است.

سوارز گفت: من فصل قبل هر آنچه باید انجام می‌دادم، انجام دادم اما اما این باعث نشد تا  در جمع چهار تیم پایانی رقابتهای لیگ برتر قرار بگیریم. اکنون از لیورپول می‌خواهم که به قرارداش با من متعهد باشد.

لیورپول فصل گذشته با کسب عنوان هفتمی در رقابتهای لیگ برتر به کار خود پایان داد.  این تیم نه به رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد و نه لیگ اروپا و این به نظر سوارز به معنی جدایی از این تیم خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
لوییس سوارز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف بارسلونا در سن‌مامس/لیورپول در غیاب سوارز نیوکاسل را شش تایی کرد



تیم فوتبال بارسلونا,لیگ برتر انگلیس

هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا

توقف بارسلونا در سن‌مامس/ گلزنی مسی

تیم فوتبال بارسلونا در یک دیدار خارج از خانه به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، در یک بازی دیگر از هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه خانگی خود سن مامس میزبان بارسلونا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

مسی و سانچز در دقایق 67 و 69 برای بارسلونا گلزنی کردند و سوسائتا 27 و هررا 90 برای بیلبائو گلزنی کردند.

بارسلونا با این تساوی 85 امتیازی شد و کماکان در صدر جدول جای گرفته است و بیلبائو با این مساوی 37 امتیازی شد.

هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس

لیورپول در غیاب سوارز نیوکاسل را شش تایی کرد

تیم فوتبال لیورپول مقابل میزبان خود نیوکاسل به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین بازی امشب از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه خانگی خود سنت جیمز پارک و در حضور 52 هزار و 351 تماشاگر با 6 گل مغلوب لیورپولی شد که در هفته اخیر روزهای پر دردسری را به دلیل رفتار غیر ورزشی لوئیز سوارز که منجر به محرومیت 10 جلسه‌ای این بازیکن هم شد، پیش روی خود می‌‌دید.

اگر 3، استوریج 54 و 60، هندرسون 17 و 76 و بورینی 74 برای قرمزهای آنفیلد گلزنی کردند و این در شرایطی بود که نیوکاسل از دقیقه 75 در پی اخراج دبوچی از زمین مسابقه 10 نفره به بازی ادامه می‌داد.

لیورپول با این برد 54 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس باقی ماند و نیوکاسل نیز با 37 امتیاز شانزدهم باقی ماند./فارس