اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوگوی چوب کبریتی «یونسکو» رونمایی شد


لوگوی نمادین سازمان جهانی یونسکو ساخته شده از چوب کبریت، به عنوان بزرگترین تصویر چوب کبریتی دنیا، توسط دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران رونمایی شد.

لوگوی نمادین سازمان جهانی یونسکو ساخته شده از چوب کبریت، به عنوان بزرگترین تصویر چوب کبریتی دنیا، توسط دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران رونمایی شد.

محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران گفت: میثم رحمانی، جوان قزوینی با ساخت و طراحی نمادین لوگوی سازمان جهانی یونسکو با نام «سازه صلح» با بکارگیری بیش از 135هزار چوب کبریت، پیام صلح و انسان‌دوستی را به جهان هدیه می‌دهد.

لوگوی چوب کبریتی «یونسکو» رونمایی شد

وی با بیان این‌که ساخت این طرح بیش از یک‌سال طول کشیده است، افزود: این اثر از دو بعد قابل بررسی است و اهمیت جهانی دارد، بعد اول اندیشه و تفکر، صلح و آرامش جهانی است که با آرزوی این‌که همه‌ی مردم دنیا در صلح و آرامش بدون جنگ زندگی کنند و به منظور نشان دادن اهمیت صلح جهانی طراحی شده است و این اندیشه و تفکر درباره‌ی صلح جهانی برای ما بسیار ارزشمند است و اگر چنین تفکری در همه انسان‌ها به‌وجود بیاید، وضع جهان بهتر از این می‌شود و قدمی به سمت صلح جهانی برمی‌داریم.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران اضافه کرد: بعد دیگر این اثر که قابل تقدیر است، کار هنری است که به خاطر خلاقیت موجود در این اثر، ثبت جهانی گینس را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: امیدوارم این اثر، در موزه‌های صلح دنیا و صلح ایران رونمایی و به نمایش گذاشته شود تا پیام مهربانی و صلح و دوستی مردم ایران را به جهان نشان دهد.

سعیدآبادی خاطرنشان کرد:‌ سازمان ملی یونسکو به منظور ترویج فرهنگ صلح در جهان و برای حمایت از این طرح و اندیشه، ارتباط موثری را بین آقای رحمانی (سازنده‌ی این اثر) و موزه‌ها و نمایشگاه‌های صلح جهان برقرار می‌کند تا این اثر دیده شود.


ویدیو مرتبط :
چوب کبریتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از سایت جدید پرسپولیس و لوگوی این باشگاه ؛ عکس



 

 

 

پرسپولیس , محمد رویانیان , باشگاه پرسپولیس

 

نشان و پایگاه اینترنتی جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس روز گذشته طی مراسمی در محل باشگاه رونمایی شد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این مراسم با حضور مسئولان باشگاه، شخص محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، عزیز الله محمدی (رئیس سازمان لیگ)، حجت الله بهمنی (مدیر روابط عمومی سازمان لیگ)، علیرضا حقیقی، جلال اکبری و جمعی از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و تصویربرداران رسانه ها با مجری گری جواد یحیوی برگزار شد.

نشان رسمی و جدید باشگاه پرسپولیس که با احترام به اصالت نشان قبلی بازآفرینی شد، در کنار پورتال جدید باشگاه پرسپولیس و همچنین سامانه پیامکی هواداران (20001346) که ارتباط هواداران با پرسپولیس را با ارائه خدمات نوین و حرفه ای میسر می کند، معرفی شد.

گفتنی است؛ پایگاه اینترنتی جدید باشگاه پرسپولیس از روز شنبه در اختیار عموم هواداران و رسانه ها قرار خواهد گرفت.