اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوگوی ویژه گوگل به مناسبت کریسمس+عکس


اکنون در شب کریسمس، گوگل هدیه دیگری را به کاربران خود ارائه کرده است. در این عملکرد جدید، زمانی که کاربر وارد سایت گوگل می شود در زیر لوگو تعدادی کلید رنگی مشاهده می کند.

هفته گذشته گوگل در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان امکانی را فراهم کرده بود که به محض اینکه کاربر عبارت " Let it snow" را بر روی این سایت جستجو می کرد، دانه های درشت برف بر روی نمایشگر شروع به باریدن می کردند و این بارش به حدی ادامه می یافت که کل صفحه سفید می شد.

اکنون در شب کریسمس، گوگل هدیه دیگری را به کاربران خود ارائه کرده است. در این عملکرد جدید، زمانی که کاربر وارد سایت گوگل می شود در زیر لوگو تعدادی کلید رنگی مشاهده می کند.

با کلیک بر روی کلیدها به ترتیب از چپ به راست نت های موسیقی نواخته می شوند و همزمان حروف لوگو به شکلهای دانه برف، آدمکی با کلاه قرمز کریسمس، ناقوس، آدم برفی و هدیه شب عید تبدیل می شوند. در ادامه کاربر می تواند از شنیدن آهنگ "جینگل بل" لذت ببرد.



ویدیو مرتبط :
لوگوی گوگل به مناسبت کریسمس 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوگوی گوگل به مناسبت روز زمین+عکس


مدیران موتور جستجوی گوگل به مناسبت «روز زمین» دست به ابتکار جالبی زده‌اند و به رسم همیشگی لوگویی خاص طراحی کرده‌اند .

 تابناک:مدیران موتور جستجوی گوگل به مناسبت «روز زمین» دست به ابتکار جالبی زده‌اند و به رسم همیشگی لوگویی خاص طراحی کرده‌اند که در آن با استفاده از بوته‌های گیاه اسم این سایت نوشته شده است .

اما ابتکار جالب گوگل اینجاست که بعد از لحظاتی این بوته‌ها گل می‌دهند و زیبایی‌های محیط زیست سیاره‌مان را یادآوری می‌کنند.


البته در پایین این صفحه شعری به زبان انگلیسی نوشته شده که مضمون آن کاشت گیاه به مناسبت این روز جهانی است و اگر روی لینک قسمت انتهایی آن کلیک کنید، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که در آن آموزش کاشت گیاه را برایتان تدارک دیده‌اند.




لوگوی بالای این صفحه تنها در عرض چند ثانیه جایش را به باغچه کوچکی از گلهای رنگی خواهد داد!




Roses are red, violets are blue, for Earth Day this year, let's all plant a few

کافی است روی لینک انتهای شعر کلیک نمایید تا به صفحه‌ای هدایت شوید که در آن به شیوه‌ای جالب (البته متاسفانه تنها به زبان انگلیسی!) روز جهانی زمین را گرامی داشته‌اند و بر بالای آن نوشته شده:

«روز زمین» را هر روز گرامی بدارید