اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوگوی جام ملت‌ های آسیا رونمایی شد


از لوگوی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا: از لوگوی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2015 رونمایی شد.

پس از آنكه امروز رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قرعه‌كشی شد، لوگوی این رقابت‌ها هم طی مراسمی رونمایی شد.

 این لوگو بازیكنی را نشان می‌دهد كه از شرق قاره اقیانوسیه ضربه‌ای را به سمت آسیا روانه می‌كند. همچنین چهار خط طلایی پشت سر این بازیكن نشان دهنده چهار شهر میزبان این بازی‌ها است.




این رقابتهای ژانویه 2015 به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود.

قرعه‌كشی مرحله انتخابی جام ملتهای آسیا 2015 امروز برگزار شد و 20 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. ایران در این مرحله باید به مصاف تیمهای كویت، تایلند و لبنان برود.


ویدیو مرتبط :
رونمایی از نماد جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

از نماد جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا رونمایی شد



اخبار ورزشی - از نماد جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا رونمایی شد

نماد مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا حیوانی به نام «وُمبات» است.

امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی خاص در باغ‌وحش «وایلد لایف» شهر سیدنی با حضور مارک بوسنیچ، دروازه‌بان پیشین تیم ملی استرالیا و سفیر بازی‌های جام ملت‌های آسیا و برت امرتون، هافبک پیشین تیم ملی استرالیا از نماد بازی‌های جام ملت‌های 2015 آسیا با نام «ناتمگ» به معنای جوز هندی رونمایی شد. ناتمگ در واقع حیوانی به نام «وُمبات» است که بومی استرالیاست.

مایکل براون، مدیر اجرایی کمیته برگزاری مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا در مراسم رونمایی از نماد این مسابقات گفت: اضافه شدن ناتمگ به تیم جام ملت‌ها فوق‌العاده است. او عاشق خوشامدگویی به میهمانانی است که از کشورهای دیگر به استرالیا سفر خواهند کرد. البته اطمینان دارم که تمامی مردم استرالیا به هنگام برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ماه ژانویه شروع خواهد شد، میهمان‌نوازی خوبی خواهند داشت.

وی افزود: به دوستداران فوتبال و مردمی که عاشق رویداد بزرگ جام ملت‌ها هستند قول می‌دهیم که فستیوال فوتبالی 23 روزه فوق‌العاده‌ای را برگزار کنیم و آن را در تاریخ 31 ژانویه 2015 به سرانجام برسانیم. خیلی خوب است که امروز توسط حیوانات خاص استرالیا احاطه شده‌ایم و از یکی از آنها به عنوان نماد رقابت‌ها رونمایی کردیم. اطمینان دارم هواداران جوان، ناتمگ را دوست خواهند داشت و ناتمگ هم در شهرهایی که میزبانی بازی‌ها را بر عهده دارند در فاصله دو ماه مانده به شروع این رقابت‌ها با مردم ملاقات خواهد کرد.

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا

 

اخبار,اخبار ورزشی , جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا

 اخبار ورزشی - تسنیم