اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوکس ترین فولکس دنیا + عکس



لوکس ترین فولکس دنیا + عکس

فولکس های قورباغه خودروهایی هستند که بسیاری از ما شاید با آن ها خاطره داشته باشیم. ت

ا چند سال پیش این خودروها در خیابان های ایران حضور داشتند اما این روزها تنها یک وسیله برای خودنمایی و رکوردزنی شده است.یک شرکت در و پنجره سازه به تازگی دست به اقدامی عجیب زده است و یک فولکس قورباغه را به یک خودروی لوکس تبدیل کرده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سه نفر از کارگران این شرکت چهارماه زمان برای تبدیل کردن این فولکس قورباغه به یک خودروی بسیار لوکس صرف کرده اند و تغییرات بسیار زیادی در آن ایجاد کرده اند.

این خودرو با استفاده از ورقه های نازک از طلا تزئین شده و همچنین در داخل این خودرو نیز با چرم تزئین شده است و البته این کار باعث شده است که 70 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شود.

این افراد می گویند دلیل انتخاب این فولکس مشهور بودن آن است به طوری که کمتر کسی وجود دارد که این خودرو را نشناسد. آن ها همچنین این خودرو را خودروی مورد علاقه خودشان می دانند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از زندگی لوکس ثروتمندترین آدم های دنیا در دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا +عکس



لوکس‌ترین خانه درختی دنیا +عکس

استفاده از تزئینات بسیار جالب و فضا دادن به یک خانه درختی ساده باعث شده است که این خانه های درختی تبدیل به محل های لوکسی تبدیل شوند که بیشتر شبیه به خانه های گرانقیمت است.

 

بسیاری هستند که خاطرات کودکی خود را در خانه های درختی یا در آرزوی داشتن آن گذرانده اند. بسیاری از خانه های درختی دست ساز ساده و بی الایش هستند و چند نفر هم به زور در آن جا می شوند.

 

خانه درختی که توسط گروه "جنگل آبی" طراحی شده است اما یکی از متفاوت ترین خانه های درختی است که تا به حال ساخته شده است. این خانه بسیار شیک طراحی شده پس بیشتر به یک خانه لوکس شبیه است تا خانه درختی های ساده گذشته.

 

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا

 

این خانه درختی قابل نصب در هر خانه و روی هر درخت محکمی است. استفاده از ان برای خانواده هایی است که قصد دارند در دل طبیعت هم خانه ای مجلل داشته باشند.

 

آشپزخانه مدرن، اتاق خواب، حمام و دستشویی و ... تنها بخشی از امکانات این خانه هستند. در کنار این موارد می توان به بدنه آن اشاره کرد که با چوب های اعلا ساخته شده است که طی هیچ حاذثه ای حالتشان از دست نمی رود.

 

این خانه درختی قرار است از چند ماه دیگر برای فروش گذاشته شود ولی شکرت " جنگل آبی" اعلام کرده است قصد دارد خانه های درختی خود را حتی شیک تر کند ولی قیمتی برای این مدل و مدل های آینده در نظر ندارد.

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا

لوکس‌ترین خانه درختی دنیا

منبع:yjc.ir