اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوکس ترین ترن های دنیا +عکس



اخبار گوناگون - لوکس ترین ترن های دنیا +عکس

قطار لوکس ونیز در ایتالیا تردد دارد و به عنوان لوکس ترین قطار دنیا شناخته می شود. این قطار با یک طراحی مربوط به سال 1920 ساخته شده است و تنها برای سفری 6 روزه طراحی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سفر با قطارهای لوکس می تواند آرزوی هر مسافری باشد چرا که در طول مسیر شما راحت خواهید بود و می توانید از بهترین امکانات استفاده کنید. این قطارها معمولا سفری رویایی را برای شما فراهم می کنند و معمولا هزینه زیادی را در پی خواهد داشت. از قطارهای لوکس تعداد زیادی در دنیا تردد ندارد و در ادامه بهترین و معروف ترین آن ها را به شما معرفی می کنیم.

Venice Simplon Orient

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس ترین ترن های دنیا

 
این قطار در ایتالیا تردد دارد و به عنوان لوکس ترین قطار دنیا شناخته می شود. این قطار با یک طراحی مربوط به سال 1920 ساخته شده است و تنها برای سفری 6 روزه طراحی شده است. در طول این شش روز مسافرین می توانند در کوپه های لوکس این قطار اقامت کنند، از ریل اختصاصی و مسیر رویایی لذت ببرند و در بهترین رستوران قطاری دنیا وعده های غذایی را میل کنند. این قطار به خاطر یکی از داستان های مشهور آگاتا کریستی از سری مجموعه های پوآرو شهرت پیدا کرده است. مسئولین این قطار سالانه کلاس هایی را برای شرکت های مختلف راه آهن برگزار می کنند تا سیستم پذیرایی آن ها تقویت کنند.

Golden Eagle Trans-Siberian Express

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس ترین ترن های دنیا

 
خط آهن عقاب طلایی یکی از مشهورترین خطوط راه آهن در دنیاست. این خط با استفاده از یک قطار لوکس سفری بی نظیر را برای مسافرین به همراه خواهد داشت. این خط در سال 2007 آغاز به کار کرد و تا به امروز همیشه میان لوکس ترین ترن های دنیا قرار داشته است. دکور زیبا، محیط دلنشین و مهمتر از همه منظره های خارق العاده از سیبری از جمله مهمترین نکاتی است که باید در مورد این خط راه آهن بیان کرد.

Maharaja Express

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس ترین ترن های دنیا


در سال 2012 خط راه آهن لوکس هندوستان به عنوان با کیفیت ترین و بهترین خط راه آهن دنیا انتخاب شد. این خط در شمال هند کار می کند و فرهنگ مردم این کشور به همراه زیباترین مناطق گردشگری را به مسافرین نشان می دهد. این قطار تنها قادر به حمل 88 مسافر است و مهمترین دلیل شهرتش به خاطر رستوران های بی نظیری است که درون قطار وجود دارد. هر کدام از این رستوران ها بهترین غذاهای دنیا را با بالاترین کیفیت سرو می کنند و دکوراسیون رستوران ها با کمک خلاق ترین طراحان و نقاشان چیده شده است.

Royal Scotsman

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس ترین ترن های دنیا

 
این خط راه آهن در هر سفر تنها می تواند 36 مسافر را جابجا کند ولی برای همین افراد خارق العاده ترین مناظر و سرویس ها را در نظر گرفته است. در طول سفر شما کوه ها و مناظر بی نظیری را می بینید که شاید هیچ کجای دنیا دیده نشود. این قطار از قلب اسکاتلند گذشته و به انگلستان می رسد. برای هر کابین یک دستشویی و حمام با اب گرم اختصاصی به همراه اتاقی مخصوص مطالعه و انجام کارهای روزمره در نظر گرفته شده است.

Eastern & Oriental Express

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس ترین ترن های دنیا

 
با استفاده از این خط راه آهن شما می توانید از بهترین مناظر سنگاپور، مالزی و تایلند دیدن کنید. در این خط شما باید از 6 نوع سفر پر هیجان یکی را انتخاب کرده و سپس سوار قطار مخصوص شوید. در ظاهر ترن های این خط مانند دیگر موارد لوکس و پر زرق و برق نیستند اما مسیر راه آهن بی نظیر است و هیچکس نمی تواند لحظه ای چشم از آن بردارد. در این قطار همچنین دو رستوران خوب نیز قرار دارد.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عکس هایی از زندگی لوکس ثروتمندترین آدم های دنیا در دبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لوکس ترین فولکس دنیا + عکس



لوکس ترین فولکس دنیا + عکس

فولکس های قورباغه خودروهایی هستند که بسیاری از ما شاید با آن ها خاطره داشته باشیم. ت

ا چند سال پیش این خودروها در خیابان های ایران حضور داشتند اما این روزها تنها یک وسیله برای خودنمایی و رکوردزنی شده است.یک شرکت در و پنجره سازه به تازگی دست به اقدامی عجیب زده است و یک فولکس قورباغه را به یک خودروی لوکس تبدیل کرده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سه نفر از کارگران این شرکت چهارماه زمان برای تبدیل کردن این فولکس قورباغه به یک خودروی بسیار لوکس صرف کرده اند و تغییرات بسیار زیادی در آن ایجاد کرده اند.

این خودرو با استفاده از ورقه های نازک از طلا تزئین شده و همچنین در داخل این خودرو نیز با چرم تزئین شده است و البته این کار باعث شده است که 70 کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شود.

این افراد می گویند دلیل انتخاب این فولکس مشهور بودن آن است به طوری که کمتر کسی وجود دارد که این خودرو را نشناسد. آن ها همچنین این خودرو را خودروی مورد علاقه خودشان می دانند./باشگاه خبرنگاران