اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوکس‌ترین موبایل‌هایی که قبلآً ندیده‌اید+تصاویر



اخبار گوناگون - لوکس‌ترین موبایل‌هایی که قبلآً ندیده‌اید+تصاویر

این روزها تلفن‌های همراه بخشی مهم از زندگی ما هستند و ما بسیاری از فعالیت‌های خود را با استفاده از این وسایل انجام می‌دهیم. اما آیا ظاهر این وسایل در کاربرد آنها اثر گذار است؟ نگاهی داریم به تعدادی از لوکس‌ترین گوشی‌های دنیا.

در سال 2013 روزانه 500 میلیون عکس با تلفن های همراه به اشتراک گذاشته شد، پیش بینی شده که این تعداد در سال 2014 دو برابر خواهد شد.

در حال حاضر در آمریکا آندروید بیشترین سهم بازار را دارد و در آسیا محبوب ترین تلفن برند زایومی است.

اما اگر شما دوست داشته باشید تا تلفن همراهی خاص در اختیار داشته باشید چه می کنید؟

میلیونرهای جهان حاضر هستند تا گاهی چندین هزار دلا بابت خرید یک تلفن همراه لوکس هزینه کنند.


Mobiado Professional 3 AF
1600 دلار
شرکت موبایدو که در کانادا واقع شده است به تازگی مدل 3Af را وارد بازار کرده و آن را نازک‌ترین تلفن همراه لوکس خوانده است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها


بلک بری طراحی پورشه P9982
2000 دلار
این گوشی با طراحی پورشه تنها سه ماه است که وارد بازار شده است و تنها 500 عدد از آن تولید شده است به همین دلیل یافتن یکی از این مدل ها بسیار دشوار خواهد بود. چند تعداد از این مدل از پوست واقعی تمساح برای قاب استفاده کرده است. سیستم عامل این گوشی نیز بلک بری 10.2 است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها


Gresso Radical
2300 دلار
با بدنه ای تماما تیتانیومی و فوق العاده مقاوم این تلفن همراه با سخت افزاری بسیار قدرتمند وارد بازار شده است. گرسو رادیکال مجهز به یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با شیشه گوریلا ، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی 4 هسته‌ای و یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. علاوه بر این امکانات این گوشی به ظرفیت 32 گیگابایت داخلی مجهز است و می تواند به صورت همزمان از دو سیم کات پشتیبانی کند.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
Tonino Lamborghini Antares
4300 دلار
این مدل گوشی در بهار 2014 برای فروش وارد بازار خواهد شد و به نظر می آید که ارزش صبر کردن را دارد. این تلفن همراه مجهز به 1 گیگابایت رم ، سیستم عامل آندروید دوربین 13 مگاپیکسلی و پردازنده 1.5 گیگاهرتزی 4 هسته ای است. یکی از مدل های لوکس تر این تلفن از طلای 24 عیار برای قاب استفاده کرده است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
Vertu Constellation
5740 دلار
با صفحه ای 4.3 اینچی و شیشهی یاقوتی این تلفن یکی از لوکس ترین مدل های بازار است . سیستم عامل این گوشی آندروید 4.2 است که با استفاده از پردازنده 1.7 گیگاهرتزی 4 هسته ای اجرا می شود.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
TAG Heuer Meridiist
6100 دلار
با بدنه ای استیل و زیبا این گوشی برای صفحه نمایش از 60 قیرات یاقوت استفاده کرده است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و به باتری بسیار قدرتمندی نیز مجهز است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها


Vertu Ti
9600
"وروتا تی" به لغت انحصاری معنای جدیدی می بخشد. این مدل از قاب تیتانیوم استفاده می کند و هر مدل آن توسط ساطنده امضا شده است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
Vertu Ti Ferrari Limited Edition
16309 دلار
یکی از زیبا ترین مدل های تلفن های لوکس ، وروتا فراری با بدنه ای عالی از تیتانیوم ساخته شده است و در قاب چرمی آن از آلوتاکس استفاده شده است، الوتاکس ماده ای است که در صندلی های فراری به کار رفته است.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
Savelli Jardin Secret
118 هزار دلار
ساخته شده از پوست واقعی تمساح،  طلای 18 عیار، صفحه نمایش یاقوت و 75 قطعه الماس یکی از گران ترین مدل های موجود در بازار این گوشی است. شما می توانید با پرداخت قیمتی بیش از هزینه خرید یک خودروی لوکس صاحب این تلفن همراه شوید.

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

 
Ulysse Nardin Chairman Diamond Edition
129 هزار دلار
Ulysse Nardin گوشی دست ساز با آندروید 4.2، 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و 3000 قطعه  الماس یکی از گران ترین تلفن های موجود در بازار است. شما می توانید به جای خرید یک منزل پول خود را صرف این گوشی کنید و از امکانات آن که معادل یک گوشی 300 دلاری است بهره مند شوید.

 

اخبار,اخبار گوناگون , لوکس‌ترین موبایل‌ها

اخبار گوناگون - بازار خبر

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر میکروسکوپی به وضوح این تصاویر ندیده اید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیبورد جیبی برای موبایل و تبلت + تصاویر



کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

اگر برای شما هم کار کردن کیبورد لمسی موبایل یا تبلت‌تان سخت است، شاید اختراع «اسکات استارت» کمکی مناسب باشد.

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

«اسکات استارت» دو سال وقت صرف کرده تا بتواند یک صفحه کلید تاشو بادوام و زیبا طراحی کند که بتوان آن را به راحتی حمل کرد، این صفحه کلید که از طریق بلوتوث به موبایل متصل می‌شود، با باطری کار می‌کند و می‌تواند با  هر بار شارژ 30 روز کار کند.

این صفحه کلید 250 گرمی در حالت جمع شده، دارای ابعاد 9 در 9 و ضخامت 3 سانتی متر است که با باز شدن تبدیل به یک صفحه کلید 21 سانتی می‌شود که با یک تکیه گاه می‌تواند تلفن همراه یا تبلت را مانند یک نمایشگر مقابل شما قرار دهد.

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

کیبورد جیبی , موبایل , تبلت

منبع:farsnews.com