اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لوئیز همیلتون، موتور سیکلت طراحی می کند


شرکت MV Agusta با همکاری لوییز همیلتون درحال تولید نسل جدید موتورسیکلت‌های Dragster است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: لوئیز همیلتون (Lewis Hamilton) یکی از قهرمان‌های معروف دنیای مسابقات فرمول 1 به‌شمار می‌رود. او به‌تازگی همکاری جدیدی را با شرکت MV Agusta برای ساخت یک سوپر موتورسیکلت آغاز کرده است.

راننده فرمول 1، موتور سیکلت طراحی می کند

شرکت MV Agusta محصولات مختلفی را راهی بازار کرده و افرادی مانند خوان پابلو مونتویا (Juan Pablo Montoya)، ادی آروین (Irvine) و آیرتون سنر (Ayrton Senner) از مشتریان آن بوده‌اند.

محصول جدیدی که این شرکت با همکاری همیلتون می‌سازد، Dragster RR LH44 نام دارد که نظر علاقه‌مندان به موتورهای پرسرعت را به سمت خودش جلب می‌کند. البته این موتورسیکلت از نظر قدرت، مانند مدل استاندارد Dragster می‌ماند و از موتوری با سه سیلندر که 140 اسب بخار قدرت دارد روی آن استفاده شده است.

لوئیز همیلتون چند ماهی است که همکاری خودش را با بخش تحقیقاتی شرکت MV Agusta که Castiglioni Research Centre نام دارد آغاز کرده و روی جزییات این موتورسیکلت جدید کار کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده تنها 244 عدد از این موتورسیکلت تولید خواهد شد و فروش برخی از آن‌ها تا مدتی دیگر در کشور انگلستان آغاز می‌شود. هنوز قیمت Dragster RR LH44 مشخص نشده، اما به احتمال زیاد قیمت بالایی خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
وقتی لوئیز همیلتون، کشتی کج کار می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین کارخانه موتور سیکلت جهان


کارخانه ی هارلی دیویدسون و اولین موتور ساخته شده در آن.