اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لنگه کفش سیندرلا در کاخ نیاوران (+عکس)



اخبار اجتماعی - لنگه کفش سیندرلا در کاخ نیاوران (+عکس)

یک لنگه کفش و یک جلد کتاب داستان سیندرلا که توسط کمپانی والت دیزنی در سالهای قبل از انقلاب به ایران هدیه شد، در کاخ نیاوران نگهداری می شود. 

به گزارش مهر از سوی کمپانی والت دیسنی کفشی قرمز رنگ به عنوان نمادی از لنگه کفش گم شده سیندرلا به همراه کتاب داستان آن در سالهای قبل از انقلاب به فرح دیبا هدیه شده بود.

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,لنگه کفش سیندرلا

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,لنگه کفش سیندرلا

اخبار اجتماعی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
کاخ نیاوران تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لنگه کفش سیندرلا در کاخ نیاوران! +عکس


یک لنگه کفش و یک جلد کتاب داستان سیندرلا که توسط کمپانی والت دیزنی در سالهای قبل از انقلاب به ایران هدیه شد، در کاخ نیاوران نگهداری می شود. خبرگزاری مهر - فاطیما کریمی: یک لنگه کفش و یک جلد کتاب داستان سیندرلا که توسط کمپانی والت دیزنی در سالهای قبل از انقلاب به ایران هدیه شد، در کاخ نیاوران نگهداری می شود.

از سوی کمپانی والت دیسنی کفشی قرمز رنگ به عنوان نمادی از لنگه کفش گم شده سیندرلا به همراه کتاب داستان آن در سالهای قبل از انقلاب به فرح دیبا هدیه شده بود.


لنگه کفش سیندرلا در کاخ نیاوران پیدا شد

کفش نمادین سیندرلا

 لنگه کفش سیندرلا در کاخ نیاوران پیدا شد

کتاب سیندرلا در کاخ نیاوران