اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لفو پر حاشیه کنسرت یک خواننده در یزد


کنسرت موسیقی ایرانی با صدای وحید تاج در یزد با اقدام نیروهای خودسر مواجه شد و در حالی که نوازندگان روی صحنه می‌نواختند، این خواننده اجازه رفتن روی صحنه را پیدا نکرد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت موسیقی ایرانی با صدای وحید تاج در یزد با اقدام نیروهای خودسر مواجه شد و در حالی که نوازندگان روی صحنه می‌نواختند، این خواننده اجازه رفتن روی صحنه را پیدا نکرد.

این خواننده اظهار کرد: این کنسرت قرار بود از سوی واحد موسیقی موسسه فرهنگی هنری «توسعه آسمان هنر» 18 و 19 اردیبهشت ماه سال جاری، در سالن تربیت‌معلم شهید پاکنژاد برگزار شود.

شب هجدهم اردیبهشت، سانس اول این کنسرت از ساعت 18 تا 20 بدون مشکل برگزار شد اما قبل از برپایی سانس دوم که از ساعت 20:30 برنامه‌ریزی شده بود، جمعی کمتر از 50 نفر در محل ورودی سالن جمع شده و با تهدید و ایجاد رعب و وحشت، مسوولین برنامه‌گذاری را به لغو برنامه ترغیب کرده و از ورود مردمی که برای تماشای برنامه آمده بودند ممانعت بعمل آوردند.

او گفت:‌ جالب اینکه 5 نفر از اعضای گروهی که برای اعتراض آمده بودند نیز به اجبار و بدون تهیه بلیت، مهمان ناخوانده سالن شدند تا در کنار 400 نفری که بلیت تهیه کرده بودند، در سالن نظارت داشته باشند.

او ادامه داد: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد هم که در این محل حضور یافته بود، از این جمع معترض کمتر از 50 نفر خواست تا با حضور در دفتر وی صبح شنبه در اداره ارشاد یزد، وی را راهنمایی کنند!

تاج توضیح داد: به دنبال این اعتراض معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد و فرماندار یزد به همراه معاون هنری ارشاد درمحل حضور یافتند. محمود شاکری شمسی فرماندار یزد ضمن بیان سوابق خود در جبهه و جنگ، گفت ما نباید انتظار داشته باشیم همه یک سلیقه داشته باشند و از برنامه‌گزار درخواست کرد که برنامه را بدون خواننده به روی صحنه ببرد.

این هنرمند در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در نهایت ساعت 23:30 در سالن، با 3 ساعت تاخیر باز شد و برنامه بدون حضور بنده اجرا شد و جمعیت سالن با تشویق‌های یکپارچه خواهان حضور خواننده به روی صحنه بودند که گروه یک قطعه سازی به احترام مردم اجرا و از مردم عذر خواهی کردند. در نهایت لحظاتی جلوی صحنه رفتم و به ابراز احساسات مردم پاسخ دادم. در حالی که برنامه تمام شده بود تعداد نیروهای خودسرافزایش یافت و با اسکورت نیروهای انتظامی به محل اقامت خود بازگشتم.

تاج همچنین گفت: معاون فرهنگی ارشاد یزد از ارسال پیامکی خبر داد که در آن از بنده به دلیل اجرای آهنگ «همراه شو عزیز» به عنوان خواننده فتنه 88 یاد شده بود و نیز در این پیامک اعلام شده بود که تاج با یک خواننده زن بی‌حجاب در سوئد اجرا داشته است. در حالی‌که آهنگ «همراه شو عزیز» قبل از وقایع 88 اجرا شده و اتفاقا در جشنواره فجر که توسط وزارت ارشاد وقت برگزار شد، رتبه هم آورده است.

این رویداد در شب دوم کنسرت نیز تکرار شد و تاج در این باره به ایسنا گفت: لباس‌شخصی‌ها در شب دوم کنسرت نیز به داخل سالن یورش آوردند و باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شدند و بنده هم در حین برگزاری کنسرت در میان تماشاچیان نشستم و اشک‌آلود به تماشای کنسرت خودم نشستم.

او در پایان سخنانش گفت: من چه گویم که غریب است دلم در وطنم.


ویدیو مرتبط :
در حاشیه کنسرت پر هیجان امید حاجیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کنسرت بهنام صفوی در روز پر حاشیه برج میلاد



 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 

بهنام صفوی پنج شنبه شب در حالی در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت که حاشیه‌های رنگ و ورانگ، برنامه‌اش را تحت تاثیر قرار دادند. در روزی که قرار بود شاهد آشتی کنان بهنام صفوی و برادران خسروی (سیروان و زانیار) باشیم اتفاقات عجیب و غریب، باعث شدند که این خواننده برنامه‌اش را با حاشیه‌های مختلف برگزار نمایند. این آخرین کنسرتی بود که قبل از ماه رمضان در سالن برج میلاد برگزار می‌شد و پرونده اجراهای زنده بعد از این کنسرت تا یک ماه آینده بسته می‌شود تا اهالی موسیقی بعد از چند هفته شلوغ و ترافیک کنسرت، کمی به استراحت بپردازند.

این کنسرت که به همت موسسه «آوای هنر» برگزار می‌شد با ویدئویی از این خواننده شروع شد. ویدئوی که هماهنگی خوبی بین تصویر روی مانیتور و صدای بهنام صفوی ایجاد شده بود و این خواننده ابتدای برنامه‌اش را به این شکل شروع کرد. سالن برگزاری برنامه‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال خوب مخاطبین موسیقی پر شده بود .

صفوی به تدریج شروع به خواندن قطعات پر طرفدارش کرد و در این بین «عشق من باش»‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد با استقبال بیشتری از سوی حاضرین در سالن رو به رو شد. بعد از لحظاتی همه گروه در جلوی سن حاضر شدند و روی چهارپایه‌های مخصوصشان نشستند تا برخی از قطعات این خواننده را بصورت آنپلاگ و صمیمی‌تر اجرا کنند. قطعاتی چون «آرامش» در این سبک اجرا، از بقیه آثار بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

یک ماه پیش بود که زانیار خسروی در نامه‌ای تند نسبت به برخی صحبت‌های بهنام صفوی، به این خواننده تاخت و با واژه‌هایی جالب توجه از خجالت این خواننده در آمد. دلخوری زانیار هم به گفتگوی بهنام صفوی با یکی از مجله‌ها بر می‌گشت که صفوی گفته بود ترانه قطعه «عشق من باش» تاثیر زیادی در همه گیر شدن این اثر نداشت و...

همین جنجال‌های رسانه‌ای باعث شده بود که همه بفه‌مند که دیگر آن دوستی سابق بین برادران خسروی و بهنام صفوی نیست ولی قبل از برنامه خبر رسید که قرار است با پا درمیانی یکی از عوامل برنامه گذار، سوء تفاهم‌های بین این هنرمندان رفع شود و آن‌ها به سالن بیایند تا به نوعی همه چیز ختم به خیر شود.

اواسط برنامه بود که بهنام تشکر و تقدیری مفصل را از برادران خسروی انجام دهد و از حاضرین بخواهد که دوست و همکار‌اش «زانیار خسروی» را تشویق کنند. زانیار هم که این بار حضور برادرش را در کنار خود نمی‌دید، با روی باز به ابراز علاقه اهالی موسیقی جواب داد تا همه مشکلات حل و فصل شوند و دیگر چیزی بین این دو نباشد.

شهرام شکوهی و شهاب رمضان هم از جمله هنرمندانی بودن که در سالن برنامه حضور داشتند و از سوی صفوی به حاضرین در سالن معرفی شدند. استقبال از شهرام شکوهی در این بین به طرز عجیبی بالا بود و مشخصا همه در انتظار اولین اجرای زنده این خواننده‌اند تا ببینند او می‌تواند موفقیت‌های آلبوم‌اش را این بار در اجرای زنده نیز تکرار کند یا خیر.

 

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

 عکس کنسرت , عکس های کنسرت بهنام صفوی

منبع : اختصاصی سایت موسیقی ما