اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لغو پرواز پس از ساعتها بلاتکلیفی مسافران


مسافران پرواز مسیر اصفهان - اهواز روز پنجشنبه پس از ساعت ها معطلی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از سفر بازماندند.

ایرنا: تعدادی از مسافران پرواز شماره 926 ایران ایر تور در تماس با این خبرگزاری اظهار کردند که از ساعت 10 تا 14 امروز در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان برای انجام این پرواز در بلاتکلیفی قرار داشتند.

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور قرار بود ساعت 13 و 15 دقیقه امروز اصفهان را به مقصد فرودگاه اهواز ترک کند اما این پرواز لغو شد.

مسافران این پرواز اظهار کردند: ابتدا اعلام شد که این پرواز با یک ساعت تاخیر انجام خواهد شد تا اینکه سرانجام مسئولان فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در ساعت 14 خبر از لغو پرواز دادند.

این مسافران تصریح کردند: در این مدت هیچیک از مسئولان نمایندگی شرکت ایران ایرتور جوابگوی مسافران نبوده است.

در همین حال متصدی اطلاعات پرواز فرودگاه شهید بهشتی اصفهان با تایید لغو این پرواز گفت: ابتدا به مسافران اعلام شد که این پرواز با تاخیر و در ساعت 13 و 15 دقیقه انجام خواهد شد اما در ساعت 13و 45 دقیقه لغو شد.

وی دلیل لغو پرواز یاد شده را نقص فنی اعلام کرد و توضیحات پیرامون دلیل عدم جایگزینی هواپیما یا پرداخت خسارت به مسافران را به مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ارجاع کرد.

در عین حال تلاش خبرنگار ما برای گفت و گو با مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در اصفهان و تهران بی نتیجه ماند.


ویدیو مرتبط :
لغو پرواز لوس آنجلس به لندن به خاطر نام القاعده !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو نادر پرواز هواپیمای ایران ایر توسط مسافران


هواپیمای ایران ایر که قرار بود ساعت 13:10 به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند همچنان در فرودگاه کوآلامپور زمین گیر است.

هواپیمای ایران ایر که قرار بود ساعت 13:10 به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند همچنان در فرودگاه کوآلامپور زمین گیر است.

 چند دقیقه پیش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپیما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان یکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزین از یکی از بال های هواپیما می شود و این مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با دیدن این وضعیت، خلبان را در جریان می گذارند و با تایید صحت این مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظیم این خبر( ساعت 16 به وقت کوآلالامپور) همچنان مسافران در هواپیما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضیح خودداری می کند.

 اینکه چنین نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز 841 ایران ایر را با فاجعه رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان پرواز دور مانده است و چگونه  یک مسافر این نقص را لحظاتی پیش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ایران ایر به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند.

منبع: خبرآنلاین