اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لحظه کشته‌شدن زن مصری در تظاهرات قاهره + عکس



منابع خبری از کشته شدن عضو حزب ائتلاف سوسیالیزم عربی مصر در تظاهرات امروز قاهره خبر دادند.

به‌گزارش  آنا، رسانه‌های مصری با انتشار تصاویری مدعی شدند «شیما صبری احمد» عضو حزب ائتلاف سوسیالیزم عربی که در تظاهرات روز گذشته (شنبه) قاهره حضور داشت با شلیک گلوله از سوی پلیس کشته شده است.

براساس این گزارش، به دنبال انتشار این خبر دادستانی مصر دستور داد درباره مرگ این زن تحقیقات لازم انجام شود.

اخبارکشته شدن عضو حزب ائتلاف سوسیالیزم عربی مصر

پایگاه خبری «الیوم السابع» در این باره نوشت: حزب ائتلاف سوسیالیزم عربی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای امنیتی مصر به سوی چندین تظاهر کننده که تعدادشان از 20 نفر تجاوز نمی‌کرد و شعار «معیشت، آزادی و عدالت اجتماعی» سر می‌دادند گاز اشک‌آور شلیک کردند.

در ادامه بیانیه آمده است: در جریان این درگیری دو نفر از اعضای حزب از جمله «شیما» زخمی شدند و لحظه مرگ وی به وسیله رسانه‌ها ثبت شده است.

این تصاویر جنجال تازه‌ای در رسانه‌های جهان از جمله روزنامه‌های آمریکایی و انگلیسی ایجاد کرده است.

امروز (25 ژانویه) مصادف با چهارمین سالروز انقلاب مصر است که منجر به سقوط «حسنی مبارک» و پایان دادن به دیکتاتوری 30 ساله وی در مصر شد. 

اخبار بین الملل - آنا


ویدیو مرتبط :
سامی یوسف در بین هواداران مصری در قاهره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این زن ورزشکار مصری زیر وزنه ماند/ عکس



این زن ورزشکار مصری زیر وزنه ماند/ عکس

حال عمومی وی هم اکنون خوب است. این دومین حادثه مسابقات وزنه برداری المپیک است و پیشتر دست یک وزنه بردار 27 ساله کره ای به هنگام بلند کردن وزنه از آرنج به عقب تا شده بود.

مسابقات وزنه برداری المپیک, دومین حادثه مسابقات وزنه برداری

عصر ایران نوشت:"خلیل محمود عبیر عبدالرحمان " وزنه بردار زن مصری که در دسته 75 کیلو در مسابقات وزنه برداری المپیک لندن وزنه می زد به هنگام برداشتن وزنه 151 کیلویی زیر فشار وزنه ماند و هالتر روی بدنش فرود آمد. این زن وزنه بردار مصری در نهایت به بیمارستان منتقل شد..../عصر ایران