اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لبخند گردشگران اروپایی به ایران


یک روزنامه غربی از به راه افتادن توری جدید به نام "جواهرات پارس" در اروپا برای منتقل کردن گردشگران اروپایی به ایران خبر داد و نوشت مسافران این تور با سوار شدن به قطارهای لوکس "عقاب طلایی" سفری بی نظیر را از مجارستان به ایران تجربه می کنند.

یک روزنامه غربی از به راه افتادن توری جدید به نام "جواهرات پارس" در اروپا برای منتقل کردن گردشگران اروپایی به ایران خبر داد و نوشت مسافران این تور با سوار شدن به قطارهای لوکس "عقاب طلایی" سفری بی نظیر را از مجارستان به ایران تجربه می کنند.

دیلی تلگراف نوشت؛ "جواهرات پارس" نام توری است که با استفاده از قطارهای لوکس عقاب طلایی (Golden Eagle Luxury Trains) گردشگران اروپایی را به ایران منتقل می کند.

نخستین سفر گردشگران اروپایی به ایران با استفاده از این امکانان از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و هم اکنون 70 مسافر در این قطارهای لوکس در حال پیودن مسیر برای رسیدن به ایران هستند.

این قطار پیش از ورود به ایران از کشورهای مجارستان، رومانی، بلغارستان، و ترکیه عبور خواهد کرد و مسافران با پرداخت 9 هزار و 385 پوند مسیری بالغ بر چهار هزار و 350 مایل را می پیمایند.

شرکت قطارهای لوکس طلایی به مدت 20 سال است که در حال ارائه خدمات مسافرتی به گردشگران اروپایی است. "ایان لوماس" مدیر تولید شرکت عقاب طلایی در این ارتباط می گوید: ما همواره به دنبال فرصت هستیم و گردشگری در ایران یک بازار رو به رشد است. این بازار تازه آغاز به کار کرده و خوب بهتر این است که اولین سفرها با قطارهای لوکس انجام شوند. ما همیشه مسافران را به مناطق امن می بریم و بلیطهای سفر به ایران ظرف چند روز به پایان رسیدند. عمده مسافرین ما از کشورهای انگلیس، استرالیا و آمریکا هستند.

به نوشته دیلی تلگراف، دولت ایران از سرمایه گذاری در بخش زیر ساخت های گردشگری خبر داده بنابراین اکنون زمان مناسبی است تا به ایران سفر کرد.

بر اساس این گزارش، قطارهای لوکس عقاب طلایی بسیار مجلل و راحت بوده و مسئولین آن نیزکاملا با قوانین ایران آشنا هستند.


ویدیو مرتبط :
چگونه می توانیم گردشگران اروپایی را جذب کنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردشگران آمریكایی و اروپایی فردا به ایران می آیند



اخبار,اخبار اجتماعی,گردشگران آمریكایی

گروه جدید گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی و آمریکا فردا وارد ایران می شوند.

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ صبح فردا یک گروه از گردشگران خارجی از کشورهای آلمان، آمریکا، انگلیس، ترکیه، هلند، سوئیس و اتریش وارد شهر تبریز خواهند شد.

این گردشگران پس از ورود با قطار زندگی از برخی اماکن تاریخی شهرهای تبریز، زنجان، یزد، اصفهان، سعادت شهر، شیراز و تهران بازدید خواهند کرد.

براساس زمان بندی صورت گرفته این گروه 19 مهر کشور را ترک خواهند کرد.

اخبار اجتماعی - صدا و سیما