اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباس عروس زیبا انگیزه خانم جوان برای لاغری شد! +تصاویر



اخبار گوناگون - لباس عروس زیبا انگیزه خانم جوان برای لاغری شد! +تصاویر

کریستی توماس نام این دختر است که برای جشن عروسی خود حدود ۳۲ کیلو گرم کم کرده است.

کریستی توماس نام این دختر است که برای جشن عروسی خود حدود ۳۲ کیلو گرم کم کرده است.  هدف اصلی او از کم کردن این ۳۲ کیلوگرم از وزنش رسیده به سایز لباس مورد علاقه اش بوده است که قرار است در مراسم عروسیش ان را به تن کند. وزن او قبل از لاغر کردن حدود ۱۰۰ کیلوگرم بوده است و سایزش هم ۱۶ بوده است ولی لباس مورد علاقه اش سایز ۸ بوده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون , لباس عروس زیبا

 

کریستی این لباس را بدون توجه به سایزش میخرد و به جای این که لباس را تغییر بدهد خودش را تغییر میدهد و ۳۲ کیلو از وزنش کم میکند.کریستی ۲۵ ساله میگوید وقتی لباس را دیدم مطمئن شدم که این لباس عروسی من خواهد بود.  او میگوید:این لباس برای سایز ۸ ساخته شده بود پس باید تغییری اساسی در خودم میدادم.میخواستم برای عروسیم البومی تهیه کنم که در اینده به ان افتخار کنم.

 

اخبار , اخبار گوناگون , لباس عروس زیبا

 

اخبار , اخبار گوناگون , لباس عروس زیبا

 

اخبار گوناگون - پرداد


ویدیو مرتبط :
گشتی در یک گالری لباس عروس پرطرفدار؛عروس خانم ها ببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر



اخبار گوناگون - لباس عروس زیبا از جنس دستمال توالت! +تصاویر

 یک طراح خلاق و هنرمند توانست با استفاده از 11 رول دستمال توالت مقداری چسب و نوار تزئینی یک لباس عروس زیبا خلق کند. این طراح که یک زن امریکایی است این لباس را برای فستیوال " ارزانترین ها " آماده کرده است و امیدوار است بتواند برنده جایزه باشد.

 

اخبار, اخبار گوناگون ,لباس عروس


خانم " میر " میگوید این لباس را با استفاده از طرح لباس های " ویکتورین بال " طراحی کرده و با استفاده دستمال ، چین ها و گلهای زیبایی برای تزئین لباس تهیه کرده است . این زن که دانشجوی رشته هنر در دانشگاه کالیفرنیاست میگوید : قیمت تمام شده این لباس عروس 6 دلار است.
 

اخبار, اخبار گوناگون ,لباس عروس

اخبار گوناگون - پرداد