اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباس خیره کننده بانوان اول امریکا +عکس


زنان رؤسای جمهور آمریکا هم، برای این روز تدارک ویژه می بینند تا از آزمون دوربین ها و ذره بین ها موفق بیرون بیایند! یکی از این تدارک ها، لباس ویژه روز تحلیف است که در این گزارش برخی از آنها را می بینیم.

روزگار نو: زنان رؤسای جمهور آمریکا هم، برای این روز تدارک ویژه می بینند تا از آزمون دوربین ها و ذره بین ها موفق بیرون بیایند! یکی از این تدارک ها، لباس ویژه روز تحلیف است که در این گزارش برخی از آنها را می بینیم.

 زنان رؤسای جمهور آمریکا هم، برای عقب نماندن از قافله مد و به رخ کشیدن لباسشان در حضور دیگران ،‌ برای روز تحلیف تدارک ویژه می بینند تا از آزمون دوربین ها و ذره بین ها موفق بیرون بیایند! عجیب هم نیست ،‌ارزش زن رئیس جمهور آمریکا  تنها به لباسش است!

 در این گزارش ماحصل این تلاش ملی برخی از آنها را می بینیم!



لباس هلن هرون تفت به عنوان بانوی اول کاخ سفید در مراسم تحلیف در سال 1909 که برای نخستین فرد لباس شب خود را به موزه اسمیتسونیان در آمریکا اهدا کرد.





 النور روزولت با لباسی  در مراسم تحلیف در سال 1933
 




 لباس ممی آیزنهاور  برای مراسم تحلیف شوهرش در سال 1953




 
لباس جکی کندی برای مراسم تحلیف 1961





لباس جانسون برای مراسم تحلیف در سال 1965 





 لباس پت نیکسون برای مراسم تحلیف در سال 1969





لباس روزالین کارتر برای مراسم تحلیف سال 1977





نانسی ریگان در مراسم تحلیف





لباس باربارا بوش برای مراسم تحلیف سال  1989





لباس هیلاری کلینتون برای مراسم تحلیف در سال 1993





لباس لورا بوش برای مراسم تحلیف در سال 2001





لباس میشله اوباما برای مراسم تحلیف در سال 2009


ویدیو مرتبط :
گل خیره کننده فوتسال بانوان ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس خیره‌کننده از چترباز ارتش امریکا


این تصویر خیره‌کننده که روز ۲۴ فوریه ۲۰۱۵ و در جریان یک ماموریت تمرینی نیروهای امریکایی در آلمان ثبت شده، یکی از عکس‌های خبری دیدنی و شگفت‌انگیز سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

صبح بخیر: این تصویر خیره‌کننده که روز ۲۴ فوریه ۲۰۱۵ و در جریان یک ماموریت تمرینی نیروهای امریکایی در آلمان ثبت شده، یکی از عکس‌های خبری دیدنی و شگفت‌انگیز سال ۲۰۱۵ به شمار می‌رود.

در این عکس، یک سرباز گردان یکم از گروه دهم نیروهای ویژه چترباز ارتش امریکا، بعد از پریدن از هواپیمای هرکولس C-۱۳۰، در ارتفاع ۱۷هزارپایی (حدود ۵۲۰۰ متری) سلام نظامی می‌دهد.

تصویر خیره‌کننده از سرباز چترباز ارتش امریکا

"گروه دهم نیروهای ویژه امریکا" که به اختصار "گروه دهم" نامیده می‌شود، در سال ۱۹۵۲ در پایگاه "فُورت بِرَگ" در کارولینای شمالی راه‌اندازی شد. یک سال بعد، نیمی از این گروه به آلمان اعزام شد و نیمی دیگر به "گروه هفتادوهفتم نیروهای ویژه" پیوست.

این گروه که به صورت منظم در تمرین‌های آموزشی با نیروهای ناتو در اروپا شرکت می‌کند، در جریان جنگ‌های خلیج‌فارس چندین ماموریت‌ انسان‌دوستانه برای کمک جنگ‌زده‌ها انجام داد.