اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لباسهای یک شکل عروسهای هندی سوژه داغ رسانه ها +تصاویر



مراسم ازدواج 47 زوج مسلمان هندی در شهر احمد آباد در غرب هندوستان سوژه داغ رسانه های داخلی و خارجی شده است. این عروسها با لباسهای هلویی رنگ یک شکل و با آرایش و زینت سنتی برای اجرای مراسم ازدواج دسته جمعی مقابل دوربین خبرنگاران داخلی و خارجی حاضر شدند.

لباسهای یک شکل عروسهای هندی

این عروس خانمهای شاد و خوشحال در مقابل رهبران دینی حاضر در این مراسم نشستند و با اثر انگشت و امضا پای برگه های سند ازدواج به عقد همسران خود در آمدند. دامادها نیز در این مراسم با لباسهای سنتی مشتاقانه در انتظار برگزاری مراسم عقد بودند.

انجام مراسم ازدواج به صورت دسته جمعی بخصوص در مناطق فقیر نشین هندوستان به امری همگانی تبدیل شده است و با استقبال زیادی همراه است.

در خبرها آمده است هزینه این مراسم دسته جمعی را یک رهبر دینی بومی این منطقه به منظور ترویج سنت ازدواج و کمک به ازدواج جوانان علاقه مند به کانون خانواده تقبل شده است.

خانواده عروس و دامادهای جوان به همراه دوستان نزدیک این زوجها در این مراسم حضور داشتند./ گروه خبری پرداد 

لباسهای یک شکل عروسهای هندی

لباسهای یک شکل عروسهای هندی

 


ویدیو مرتبط :
ساعت طلای حسین هدایتی، سوژه داغ رسانه ها شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لباسهای جنیفر لوپز همچنان سوژه رسانه ها +تصاویر



اخبار فرهنگی - لباسهای جنیفر لوپز همچنان سوژه رسانه ها +تصاویر

به نقل از هالیوود نیوز : مدتی است که اکثر رسانه های غربی و هالیوودی نوع پوشش " جنیفر لوپز" ستاره مشهور 44 ساله هالیوودی در فیلم جدیدش " پسر همسایه " را سوژه قرار داده اند.

این ستاره هالیوودی که به خاطر اندامش شهرت جهانی دارد و همیشه لباسهایی انتخاب میکند که جلوه فیزیکی تناسب اندامش را بیشتر نمایش دهد اما عوامل تولید فیلم سینمایی از او خواسته اند برای سکانسهای این فیلم از لباسهای پوشیده تری استفاده کند. این فیلم در لوس آنجلس فیلمبرداری میشود و جنیفر لوپز نقش یک زن مطلقه جوان را ایفا میکند که ناخواسته وارد یک رابطه نامشروع با پسر نوجوان همسایه اش میشود.

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

او در این فیلم با کمترین میزان آرایش صورت و مو در سکانسهای این فیلم دیده میشود و همیشه لباسهایی تقریبا پوشیده بر تن دارد. به نظر میرسد اکثر رسانه های هالیوودی به دیدن این خواننده - هنرپیشه ستاره در لباسهای بدن نما و نیمه برهنه و چسبان عادت دارند. این روزها ستاره جنجالی اجراهای زنده امریکا به شدت مشغول فیلمبرداری این پروژه سینمایی است و کمتر در مجامع عمومی دیده میشود، او تمام اجراهای خود را تا پایان تولید این فیلم متوقف کرده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

اخبار,اخبار فرهنگی,جنیفر لوپز

اخبارفرهنگی - پرداد