اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لایک اسرائیلی ها به کمپین "قبل از کنسرت مدونا حمله نکن"



 

 

 

 

حمله به ایران , رسانه های اسراییل , مدونا

 

گفتنی است سوژه حمله به ایران در مطبوعات و رسانه های اسراییل آن قدر در سال های گذشته تکرار شده که گاه تبدیل به سوژه های طنز می شود.

صفحه دست انداختن نتانیاهو با موضوع "حمله به ایران را به بعد از کنسرت مدونا موکول کنید" همچنان با استقبال کاربران اسرائیلی فیس بوک مواجه است و روزانه صدها نفر آن را لایک می کنند.

چند روز قبل جمعی از کاربران فیس بوک در اسراییل با راه انداختن یک صفحه در این شبکه ارتباطی اینترنتی با دست انداختن بلوف های رژیم تل آویو درباره حمله به ایران از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل خواستند تا پیش از کنسرت مدونا در اسراییل به ایران حمله نکند.

به گزارش عصر ایران به نقل از آژانس خبری یهود " JTA " یک روز پس از اینکه "مدونا" خواننده شهیر پاپ اعلام کرد که در راستای تبلیغ آلبوم جدید خود یک تور بین المللی برای برگزاری کنسرت در پیش خواهد داشت و سفر به اسراییل برای برگزاری کنسرت نیز در برنامه های این تور قرار دارد ، یک هنرمند اسراییلی صفحه ای با نام " بی بی ( نام مخفف نتانیاهو) قبل از کنسرت مدونا در 29 می 2012 جنگ با ایران  را آغاز نکن " در فیسبوک ایجاد کرده است .

ایجاد کنندگان این صفحه در فیس بوک نوشته اند که آنها گروهی ضد جنگ بوده و چون به مدونا علاقه مند هستند از نخست وزیر می خواهند قبل از کنسرت این خواننده مشهور در اسراییل در 29 می 2012 از حمله به ایران اجتناب کند.

گفتنی است سوژه  حمله به ایران در مطبوعات و رسانه های اسراییل آن قدر در سال های گذشته تکرار شده که گاه تبدیل به سوژه های طنز می شود.

این موضوع باعث شد که چندی پیش نخست وزیر اسراییل از مقامات دولت خود بخواهد بیش از این درباره حمله به ایران " وراجی " نکنند..../عصرایران


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور: حمله گاز انبری به کنسرت!


بدون شرح!

خبرآنلاین: بدون شرح!

کاریکاتور: حمله گاز انبری به کنسرت!