اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لاله اسکندری در مشهد توبه می‌کند


کارگردان سریال تلویزیونی "بی‌قرار" از مضمون توبه و بخشیده شدن در جدیدترین کار خود که هم اکنون در مشهد در حال تصویربرداری است و برای شبکه یک آماده می شود، خبر داد.

خبرگزاری مهر: کارگردان سریال تلویزیونی "بی‌قرار" از مضمون توبه و بخشیده شدن در جدیدترین کار خود که هم اکنون در مشهد در حال تصویربرداری است و برای شبکه یک آماده می شود، خبر داد.

فلورا سام با اشاره به ضبط و تولید سریال جدیدش با نام "بی‌قرار" در مشهد گفت: حدود یک هفته از تصویربرداری این سریال گذشته و برآورد تقریبی ما این است که حدود 45 روز تولید آن به طول بینجامد.

وی از حضور لاله اسکندری، سارا خویینی ها و محمد صادقی جلوی دوربین خبر داد و گفت: جز این افراد محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی، گوهر خیراندیش، مریم سلطانی و ... به تدریج در قسمت‌های بعدی وارد این مجموعه تلویزیونی می شوند.

این کارگردان زمان پخش مجموعه "بی‌قرار" را دهه آخر صفر دانست و خاطرنشان کرد: به لحاظ اینکه این سریال از فضایی معنوی برخوردار است، شروع آن با روز اربعین خواهد بود و تا شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.



سام یادآور شد: من پیش از این مجموعه تلویزیونی "شب‌های روشن" را هم در مشهد کار کرده بودم و داستان آن را از آدم هایی عینی گرفتم. قصه این سریال کمی ملموس‌تر است. داستان بیشتر ساخته های ذهنی از مسایلی است که در اطراف ما رخ می دهد اما گفتگوهایی هم با زنان مددکار اجتماعی داشتم. ما خواستیم بگوییم نیازی نیست حتما رو به مرگ باشید که ائمه یا خداوند به شما کمک کنند بلکه درمورد مسایل زمینی تر نیز می توان از آنها یاری گرفت. من در این سریال نخواستم حرفی یا پیامی را برجسته کنم و امیدوارم بیننده خودش این مضمون را لمس کند.

کارگردان "راز پنهان با اشاره به محتوای سریال جدیدش عنوان کرد: نکته مهمی که در این سریال به نظرم رسید این است که آدم ها تا لحظه آخر زندگی خود می توانند توبه کنند. مهم این است که هیچ گاه امید خود را از دست ندهند و همچنین عشق و عاطفه مادری هم از نکات دیگری بود که در این کار وارد کردیم.

به گفته وی، داستان "بی‌قرار" درباره زنی به نام رعناست که نقش آن را لاله اسکندری بازی می کند. این زن از زندان آزاد می شود و می بیند که همه زندگی خود را از دست داده است و مجددا می‌خواهد زندگی‌اش را از نو بسازد و این میان اتفاقاتی برای او رخ می دهد.

نویسنده مجموعه تلویزیونی "شب های روشن" در واکنش به اینکه بیشتر سریال هایی که درباره امام رضا (ع) ساخته می شود در مورد شفاگرفتن مردم با شفاعت ایشان است، گفت: من به دلیل وجود همین کلیشه نخواستم موضوع شفاگرفتن را در این سریال مطرح کنم و خواستم نشان دهم همین که شخصی حس کند توبه کرده است و توبه اش پذیرفته شده خودش شفاست اما همه فکر می کنیم شفا یعنی یک نفر نزدیک به مرگ باشد یا مریضی لاعلاجی داشته باشد و بعد با لطف خدا و ائمه حالش خوب شود. در این سریال رعنا کسی است که به خاطر گناهانش خانواده و دیگر افراد او را طرد می کنند بعد او نزد امام رضا (ع) می رود و امدادهایی برایش اتفاق می افتد که دیگر حس می کند خدا او را تنها نگذاشته است.

سریال "بی‌قرار" با نام قبلی "هرگز فراموشم مکن" در 10 قسمت به تهیه کنندگی محمدعلی تفکر و با برای پخش از شبکه اول سیما آماده می شود. فلورا سام به تازگی سریال "باغ سرهنگ" را هم کارگردانی کرده که پس از ماه صفر از شبکه تهران پخش می‌شود.


ویدیو مرتبط :
لاله اسکندری، ازدواج خواهرش ستاره اسکندری را تبریک گفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توبه زن رقاص در مشهد + عکس



 

یک خانم از کشور آذربایجان بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مسیر زندگی خود را کاملا تغییر داد.فاطمه فتحعلی اوا خانمی که حرفه اصلی او رقاصی بوده و پس از بازگشت از مشهد مقدس و زیارت امام رضا (ع) در مورد تصمیمش به کشورش گفت: من نزدیک تر شدن به خدا را درک می کنم لازمه این کار ترک حرفه ام است و من تصمیم قاطع و راسخ خود را در این باره اتخاذ کرده ام..../افکار نیوز


 

خبرهای جالب