اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لاریجانی: برجام در مجلس بررسی می شود


رئیس مجلس گفت: درموافقت نامه برجام تعهداتی لحاظ شده است و لازم است این توافقات در مجلس مطرح شود .

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس مجلس گفت: درموافقت نامه برجام تعهداتی لحاظ شده است و لازم است این توافقات در مجلس مطرح شود .

آقای لاریجانی درباره اظهارات اخیر معاون وزیر خارجه و اختلاف نظر برخی نمایندگان مجلس درباره لایحه شدن توافق برجام از طرف دولت به مجلس گفت : این توافق باید جایگاه قانونی پیدا کند و چون تعهداتی را برای کشور ایجاد می کند ضروری است در مجلس مورد بررسی قرار گیرد .

 وی با بیان اینکه لایحه دولت در این باره از نگاه سیاسی فوایدی در پی خواهد داشت افزود: برای ایجاد یک اجماع نظر در مجلس و اینکه مجلس چگونه با این موضوع برخورد کند در حال رایزنی هستیم تا این توافق در مسیر قانونی، متقن و معقولی قرار گیرد.


ویدیو مرتبط :
مصلحت نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه غیررسمی مجلس/تغییر روزهای کاری/تاکید لاریجانی بر پرهیز از شکاف در بررسی برجام



اخبار,اخبارسیاسی , بررسی جزئیات برجام

 

نمایندگان در جلسه غیررسمی به تغییر روزهای کاری مجلس رأی دادند. همچنین رئیس مجلس در سخنانی بر این مسأله تأکید کرد که برجام عامل شکاف نباشد.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا ، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این موضوع پیشنهاد شده بود که روزهای کاری مجلس یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه باشد و ما به ‌آن رأی دادیم.

او ادامه داد: آقای لاریجانی نیز در صحبت‌هایی تأکید کردند که بررسی طرح برجام عامل شکاف نشود چون یک موضوع ملی است.

 

  اخبار  سیاسی  -  ایسنا