اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

لئوناردو دی کاپریو هنوز هم قصد ازدواج ندارد


بسیاری از منتقدین سینما حدس می زنند که دی کاپریو از این اتفاق رنجیده است به همین خاطر فعلا ترجیح می دهد برای مدت نامعلومی از بازیگری دور باشد و استراحت کند.

روزنامه تماشا: اوایل سال میلادی لئوناردو دی کاپریو در یک گفت و گوی خبری اعلام کرد که تصمیم دارد برای مدتی از سینما دور باشد و فعلا قصد استراحت دارد اما هنوز یک ماه از این خبر نگذشته بود که خبر تهیه کنندگی او برای ساختن فیلم زندگی نامه گورباچف به روی خبرگزاری ها آمد. اما حالا دوباره بحث استراحت را پیش کشیده است.

دی کاپریو تا به همین امروز در بیشتر از 20 فیلم نقش آفرینی کرده و با کارگردان های بزرگ سینمای جهان همکاری داشته اما هنوز جایزه اسکار را شکار نکرده است! بسیاری از منتقدین سینما حدس می زنند که او از این اتفاق رنجیده است به همین خاطر فعلا ترجیح می دهد برای مدت نامعلومی از بازیگری دور باشد و استراحت کند.

دی کاپریو: هنوز برای ازدواج دیر نیست

شاید چند ماه؛ او گفته چند ماه برای طرفدارانش خیلی بد به نظر نمی رسد. اما نشریه «اکسترا» در مورد ازدواجش هم با او صحبت کرده است. با توجه به اینکه او در چند ماه آینده چهل ساله می شود، از دی کاپریو پرسیده آیا ازدواج می کند یا نه؟ او جواب داد: «هر موقعی که پیش بیاید این کار را می کنم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. من سعی نمی کنم تعیین کنم که در آینده چه اتفاقی می افتد.»

جدیدترین فیلم دی کاپریو «گتسبی بزرگ» دهم می در افتتاحیه جشنواره کن به نمایش درمی آید. سایت «جایزه فیلم آمریکا» نقد مثبتی به روی این فیلم نوشته است و گمان می رود که این فیلم سال بعد جایزه بهترین فیلم آمریکا را از آن خودش کند.


ویدیو مرتبط :
لئوناردو دی کاپریو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لئوناردو دی کاپریو شاید هرگز ازدواج نکند!


لئوناردو دی کاپریو چندی پیش گفته بود که نسبت به ازدواج کمی بد بین است و ممکن است هرگز ازدواج نکند زیرا مشاهده شکستهای متعدد سایر افراد در ازدواجشان باعث شده است که نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده مردد شود.

آفتاب:  همسر ایده آل لئوناردو دی کاپریو ، زنی است که شبیه مادرش باشد . 

او گفت:"مادرم مرکز زندگی من است .او یک زن قوی و محکم است و همیشه صادق و راستگو است، اگر مردی چنین زنی در زندگی اش داشته باشد واقعا" سعادتمند و خوشبخت می شود و به همین دلیل یکی از معیارهای اصلی من برای انتخاب همسر آینده ام همین خصوصیات اخلاقی است."

لئوناردو اخیرا" فاش کرد که بازی در فیلم موفق "تایتانیک" در سال ۱۹۹۷ تاثیر بسیار بدی روی زندگی عشقی او گذاشته است زیرا این فیلم باعث شد که او به یک ستاره جذاب و مشهور در جهان تبدیل شود.

لئوناردو که در این فیلم بزرگ نقش مقابل کیت وینسلت را بازی کرده است ، به روزنامه دیلی اکسپرس گفت:"قبل از اینکه در این فیلم بازی کنم ، روابط عاشقانه بسیار موفق تری داشتم .

لئوناردو دی کاپریو چندی پیش گفته بود که نسبت به ازدواج کمی بد بین است و ممکن است هرگز ازدواج نکند زیرا مشاهده شکستهای متعدد سایر افراد در ازدواجشان باعث شده است که نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده مردد شود.



لئوناردو گفت:" نمی دانم در آینده ازدواج خواهم کرد یا نه؟ من زوجهای بسیار زیادی را دیده ام که با شادی و عشق فراوان با هم ازدواج کرده اند اما بعد از مدت کوتاهی از هم جدا شده اند. من هم مثل سایر مردم از این موضوع واقعا" تعجب می کنم."

هیچکس نمی تواند زندگی مشترک یک زوج را از دور ببیند و در مورد رابطه آنها قضاوت کند. من هم مثل بقیه مردم از زندگی خصوصی بازیگرانی که با آنها همکاری می کنم هیچ اطلاعی ندارم . تنها چیزی که من می دانم این است که آیا آنها بازیگران ویا کارگردانهای خوبی هستند یا نه؟"